beantwoord

simkaart komt 1 week later dan nummerbehoud

• 25 december 2020
  • 2 reacties
  • 112 x bekeken

Ik heb maandag avond een unlimited sim only gekocht, op dinsdag een bericht dat nummer behoud is geaccepteerd, kwam vanaf lyca en alles kwam goed qua dat. Qua werk doe ik thuisbezorgd en ben ik erg afhankelijk van een mobiel netwerk. Natuurlijk rondom de feestdagen had ik niet verwacht dat ik de simkaart voor donderdag binnen was (ondanks dat ze streven naar 2 dagen bezorging).

dondag ochtend om 8:30 is het nummer behoud doorgezet en mijn andere simkaart, waar ik een bundel op had die nog afliep met data (zoon 4gb) gedeactiveerd en komt de simkaart (hopelijk) dinsdag binnen. Hoezo word het nummerbehoud niet geregeld op het moment dat ik de simkaart heb?

icon

Beste antwoord door eric 25 december 2020, 22:41

Omdat Lyca het nummer al direct vrijgaf.

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Omdat Lyca het nummer al direct vrijgaf.

Reputatie 5
Badge +2

Ha Ruben, welkom op onze Community! Fijne feestdagen gehad? Het antwoord van Eric is kort, maar krachtig en klopt helemaal. Wil je meer toelichting over het nummerbehoud proces, dan adviseer ik je om dit topic door te lezen. Voor nu nog even afwachten tot de simkaart morgen binnen komt. Trek gerust aan de bel als je ergens hulp bij nodig hebt!