beantwoord

Simkaart kan niet worden geactiveerd.

  • 17 september 2019
  • 4 reacties
  • 109 x bekeken

Mijn simkaart kan niet worden geactiveerd. Er staat dat sinds 14 september het nummerbehoud al verwisseld is. Ik heb 3 dagen gewacht maar er staat nog steeds dat ik niet mijn simkaart kan activeren. Wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door Bernadet van Tele2 18 september 2019, 10:13

Top dat je bent overgestapt naar Tele2!
Ik begrijp dat je je nummer mee neemt. De simkaart van Tele2 zal werken op de dag dat wij jouw nummer overnemen van je huidige provider. Je hoeft de simkaart dan niet zelf te activeren.
Je stopt de simkaart van Tele2 in je toestel en zet de telefoon aan.

Is de datum van de overname geweest en je simkaart doet het niet dan gaat er iets niet goed en moeten we meer info hebben.
Ik begrijp dat je geen werkende aansluiting hebt. Gelukkig kun je ook per chat contact opnemen of mij een prive bericht sturen.

Zou je me dan dee volgende gegevens kunnen sturen:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- De laatste vier cijfers van je rekeningnummer
- Geboortedatum

en je Tele2 simkaartnummer. Staat op je simkaart en bestaat uit 20 cijfers.

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen Privébericht naar Bernadet

Gr, Bernadet
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge
Bel even de klantenservice, zij kunnen eventueel je kaart activeren
Ik kan niet bellen, want mijn simkaart doet het niet 🤦🏻‍♀️
Reputatie 3
Badge
Top dat je bent overgestapt naar Tele2!
Ik begrijp dat je je nummer mee neemt. De simkaart van Tele2 zal werken op de dag dat wij jouw nummer overnemen van je huidige provider. Je hoeft de simkaart dan niet zelf te activeren.
Je stopt de simkaart van Tele2 in je toestel en zet de telefoon aan.

Is de datum van de overname geweest en je simkaart doet het niet dan gaat er iets niet goed en moeten we meer info hebben.
Ik begrijp dat je geen werkende aansluiting hebt. Gelukkig kun je ook per chat contact opnemen of mij een prive bericht sturen.

Zou je me dan dee volgende gegevens kunnen sturen:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- De laatste vier cijfers van je rekeningnummer
- Geboortedatum

en je Tele2 simkaartnummer. Staat op je simkaart en bestaat uit 20 cijfers.

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen Privébericht naar Bernadet

Gr, Bernadet
Reputatie 3
Badge
Ik heb nog geen prive bericht ontvangen.
Misschien is het opgelost? Ik sluit dit topic. Heb je nog vragen, kun je een nieuw topic starten.

Nog een fijne dag