beantwoord

Simkaart kan niet worden geactiveerd

  • 15 september 2016
  • 4 reacties
  • 116 x bekeken

Hallo,

Sinds kort heb ik mijn abonnement verlengt met een nieuw toestel. Hierbij heb ik een nieuwe simkaart gekregen die ik maar niet geactiveerd krijg via MijnTele2. De optie 'simkaart activeren' ontbreekt. Wanneer ik het via een formulier probeer krijg ik een mailtje waarin staat dat of mijn 06 of mijn simkaartcode niet klopt terwijl ik er zeker van ben dat ik de juiste gegevens invul.

Iemand een oplossing voor dit probleem?
icon

Beste antwoord door FonsZ 20 september 2016, 10:22

Ik had al gebeld naar de klantenservice en nu is hij geactiveerd!
Bedankt!
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge
Daar kunnen wij als mede-klanten je helaas niet mee helpen. Ik vrees dat je moet wachten tot een Tele2 medewerker dit oppakt, zij reageren meestal met een paar dagen. Of bel de klantenservice (met een andere telefoon).
Reputatie 5
Badge +4
Hoi FonsZ,
Wat is de status op dit moment?
Heb je nog steeds een simkaart die niet geactiveerd is?
Als hij nog steeds niet geactiveerd is, zou je mij dan deze gegevens in een privébericht willen sturen:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum
Simkaartnummer

Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken en dan naar het paarse kader Bericht te gaan.
Groetjes Kiko
Ik had al gebeld naar de klantenservice en nu is hij geactiveerd!
Bedankt!
Reputatie 5
Badge +4
Goed om te horen FonsZ!
Dan wens ik je nog een heel fijne dag toe.
Ik zal je topic sluiten.
Groetjes Kiko