beantwoord

Simkaart kan niet worden geactiveerd

  • 28 april 2016
  • 8 reacties
  • 216 x bekeken

Waarom kan ik mijn simkaart niet activeren?

Ik heb mijn toestel al binnen gekregen en simkaart.

Maar op de site gaat het programma niet naar de vierde stap. (simkaart activeren)

Het blijft gewoon op stap 3 staan. (toestel versturen)

Terwijl ik alles al heb.
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 7 juni 2016, 15:15

Hee T3Punk,
Ik heb even in het systeem gekeken en ik zie dat je simkaart inmiddels actief is. Klopt dat ook?
En kan ik je verder nog ergens mee helpen? Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi T3Punk,
Hmm dat hoort natuurlijk niet. We zijn inmiddels een paar dagen verder.
Wat is de status op dit moment?
Als je hem nog steeds niet hebt kunnen activeren, zou je mij dan in een privébericht deze gegevens willen sturen:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum

Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken en dan naar het paarse kader Bericht te gaan.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi T3Punk,
Dankjewel voor je gegevens. Ik heb even in het systeem gekeken en ik zie dat jouw order is vastgelopen. Hierdoor is het activeren van je simkaart niet mogelijk.
Ik vind het heel stom om te moeten zeggen, maar doordat je order is vastgelopen kunnen we nu alleen maar wachten totdat mijn collega's hem weer actief krijgen. Ik hoop dat dit heel snel gebeurt.
En uiteraard hoef je niet te betalen voor de dagen dat je geen gebruik hebt kunnen maken van je diensten.
Ik ga heel hard duimen dat jouw order snel gefixt is!
Sorry 😞
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee T3Punk,
Ik heb even in het systeem gekeken en ik zie dat je simkaart inmiddels actief is. Klopt dat ook?
En kan ik je verder nog ergens mee helpen? Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Hey kiko,

Alles doet het nu.
Het was niet helemaal duidelijk aangegeven.
Over nummer behoud van vorige provider.


Groeten.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi hoi,
Wat bedoel je hier precies mee? Waar stond het niet duidelijk aangegeven?
Let me know!
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee,
Ik heb helaas niks meer van je gehoord. Kan ik je nog helpen?
Anders ga ik je topic sluiten.
Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Hallo,

ik heb vandaag om 11:45 mijn s7 ontvangen. De simkaart zou binnen 10 minuten geactiveerd worden. Na een half uur was dit nog niet het geval. Dus ben op mijn tele2 gaan kijken en nu staat er al vanaf ongeveer 12;00 uur dit:


Simkaart activatie bezig…

Bestelling afronden

Je simkaart wordt momenteel geactiveerd!
We zijn druk voor je bezig om je simkaart te activeren. Dit kan ongeveer 30 minuten duren.

Ik heb vervolgens gebeld en er werd mij verteld dat de activatie vast bleef hangen of iets en of ik een uur later terug kon bellen. Ik heb net dus gebeld omdat die het nog steeds niet doet. Is er geen andere manier op de simkaart te activeren?
Reputatie 5
Badge +4
Hoi jvg013,
Zou je misschien een eigen topic willen openen?
Dan helpen we je daar verder. :)
Groetjes Kiko