beantwoord

Simkaart is niet te activeren

  • 21 april 2016
  • 4 reacties
  • 151 x bekeken

Hebben jullie enig idee wanneer mijn simkaart weer bereikbaar is?
We zijn nu al heel wat dagen verder dus ben benieuwd.
icon

Beste antwoord door Rick van Tele2 25 april 2016, 16:58

Hoi Motje,

Jouw order was vastgelopen, maar mijn collega die zich bezighoudt met probleemorders, heeft hem vanmiddag weer op de rit geholpen. Wil je bevestigen of het nu inderdaad werkt?

Groetjes,
Rick
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Beste Motje,

Wil je mij jouw NAW-gegevens, geboortedatum en klantnummer sturen via een privébericht? Ik wil graag voor je kijken of ik kan zien hoe lang het ongeveer gaat duren en om te bepalen of en wat ik voor je kan betekenen in deze situatie.

Groetjes,
Rick
Hi waarom krijg ik mijn simkaart niet geactiveerd
Reputatie 4
Badge +3
Beste 0659652164,

Welkom op het forum 🙂 Wil je een eigen topic aanmaken voor jouw probleem? We helpen je daar graag verder!

Groetjes,
Rick
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Motje,

Jouw order was vastgelopen, maar mijn collega die zich bezighoudt met probleemorders, heeft hem vanmiddag weer op de rit geholpen. Wil je bevestigen of het nu inderdaad werkt?

Groetjes,
Rick