beantwoord

Simkaart geblokkeerd

  • 6 August 2019
  • 1 reactie
  • 152 x bekeken

Beste Tele2,
[h4]
[/h4]
Mijn simkaart is geblokkeerd. Op 2 aug heb ik een nieuwe simkaart aangevraagd. Op mijn bestelling en levering page staat het volgende:
Je kan nu gebruik maken van je nieuwe simkaart! Klik hiernaast als je hulp nodig heb met het plaatsen van je simkaart of met de instellingen van je toestel.

Maar ik heb tot op heden nog geen nieuwe simkaart ontvangen. Hoe werkt dit? Ik heb met spoed mn nieuwe simkaart nodig. Ik kan nu namelijk niet mijn klanten bellen. Hoe nu verder?

m.v.g

Stefhannie
icon

Beste antwoord door Arjan van Tele2 6 August 2019, 11:24

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 6
Badge
@Stefhanie

Welkom op het forum van Tele2.

Ik zie in ons systeem dat de simkaart afgeleverd is.
Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
  • Naam
  • - Adres
  • - Postcode + Woonplaats
  • - Klantnummer
  • - Geboortedatum
  • - Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende Ibannummer
  • Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Arjan .
Bedankt voor je medewerking.

Dan kan ik zien of je adresgegevens goed in ons systeem staan
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,

Arjan

Reageer