beantwoord

Simkaart bij abonnement verlengen

• 11 oktober 2017
  • 4 reacties
  • 526 x bekeken

Ik zou graag mijn abonnement willen verlengen maar klopt het dat ik een compleet nieuwe simkaart krijg als ik een nieuw abonnement bestel?
icon

Beste antwoord door Mark van Tele2 12 oktober 2017, 12:57

Hoi Mariekedh,

Je krijgt bij een verlenging niet altijd een nieuwe simkaart, dat is alleen wanneer blijkt dat jouw simkaart niet geschikt is voor het 4G netwerk, maar in de meeste gevallen levert dit geen problemen op.

Mark
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Ik heb bij mijn verlenging geen nieuwe simkaart gekregen, als jou simkaart een 4G sim is, hoef ook niet volgens mij.
Reputatie 7
Badge +4
Dat is niet altijd meer nodig. Alleen als je nog een oude (3G) kaart hebt wordt er gelijk 1 meegestuurd.
Als je nu nog een oud type hebt, welke niet tot micro/nano uitgedrukt kan worden kun je er (nu al) 1 gratis aanvragen.
Je simkaart blijft dus hetzelfde, maar aansluitend aan je huidige abonnement wordt dan het nieuwe abonnement actief. Verlengen doe je het beste via www.tele2.nl/verlengen.
Reputatie 4
Badge
Hoi Mariekedh,

Je krijgt bij een verlenging niet altijd een nieuwe simkaart, dat is alleen wanneer blijkt dat jouw simkaart niet geschikt is voor het 4G netwerk, maar in de meeste gevallen levert dit geen problemen op.

Mark
Reputatie 4
Badge
Hoi Mariekedh,

Mocht je nog vragen hebben dan mag je een nieuw topic openen. Ik sluit nu dit topic.

Mark