beantwoord

Simkaart annuleren

• 6 juni 2017
  • 2 reacties
  • 68 x bekeken

Hi,

Mijn iPhone is dit weekend zoekgeraakt en heb daarom online mijn simkaart laten blokkeren. Ook heb ik online een nieuwe besteld. Nu zie ik dat deze nog niet is opgestuurd, want het duurt vijf werkdagen.

Aangezien ik naast een Tele2-winkel woon, krijg ik daar liever meteen een nieuwe. Nu ging dat niet omdat een medewerker mijn online aanvraag niet kon annuleren. Dat lijkt mij zelf wat vreemd.

Zelf met een vaste telefoon naar de klantenservice gebeld, medewerker zou hem annuleren. Maar zie vervolgens dat op heden dit nog niet gedaan is.
Mijn vraag: Annuleer aub mijn online simkaartaanvraag, zodat ik vandaag nog naar een winkel kan, en meteen weer kan bellen.

Groet,

Jorien
icon

Beste antwoord door Maris van Tele2 7 juni 2017, 08:45

Hoi Jorien,

Als de klantenservice aangeeft dat ze je bestelling hebben geannuleerd kan je hier gewoon vanuit gaan!
Het annuleren van een bestelling duurt gemiddeld maar een paar minuutjes, in je mijntele2 omgeving blijft je bestelling iets langer staan..

Je kan zonder problemen na de Tele2 winkel gaan en een nieuwe simkaart ophalen.

Groetjes, Maris
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Badge
Hoi Jorien,

Als de klantenservice aangeeft dat ze je bestelling hebben geannuleerd kan je hier gewoon vanuit gaan!
Het annuleren van een bestelling duurt gemiddeld maar een paar minuutjes, in je mijntele2 omgeving blijft je bestelling iets langer staan..

Je kan zonder problemen na de Tele2 winkel gaan en een nieuwe simkaart ophalen.

Groetjes, Maris
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag!

Groet, Maris