Ik heb een nieuwe simkaart maar de activatie met de 19 cijferige code werkt niet. Ik ontvang geen sms met code. Wie kan mij helpen?
Beste antwoord door Cas van Tele2
Bekijk origineel berichtIk heb een nieuwe simkaart maar de activatie met de 19 cijferige code werkt niet. Ik ontvang geen sms met code. Wie kan mij helpen?
Beste antwoord door Cas van Tele2
Bekijk origineel berichtHoi Jill,
Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw simkaart activatie.
Als je een nieuwe simkaart hebt ontvangen krijg je een e-mail met instructies. Kom je er niet uit dan staat de klantenservice voor je klaar! Die kan je bereiken via verschillende kanalen. Ik heb meteen jouw gegevens erbij gepakt om je te helpen met de simkaart activatie. Ik zie dat je vandaag contact hebt gehad met een collega en dat jouw simkaart is geactiveerd!
Als ik iets voor je kan doen dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.