beantwoord

Simkaart activeren vanuit buitenland

• 27 juni 2016
  • 6 reacties
  • 496 x bekeken

Hoi, ik woon momenteel nog in Zuid Afrika, kom in augustus terug naar NL. Ik heb alvast een SIM-only abonnement gekozen bij Tele2 via Internet. IK krijg een mail met herinnering om sim zo snel mogelijk te activeren. Activeren binnen 7 dagen lukt me dus niet, kan dat uitgesteld worden tot 10 augustus zonder dat nummer vervalt?
icon

Beste antwoord door Maurice niet meer van Tele2 1 juli 2016, 14:59

Regulering is ook niet alles hoor Liesbeth. ^^
Ik heb bij deze wel de activatie van je kaart doorgevoerd. Wanneer je weer terug bent moet je gelijk gebruik kunnen maken van je simkaart. Vergeet niet de instellingen goed na te kijken mocht je geen verbinding krijgen.

Kan ik nog iets anders voor je betekeken?
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Badge +4
Hoi LiesbethR,

Dan moet ik eerst even kijken waar het allemaal precies voor is. Zou je me middels een privébericht je volledige NAW-gegevens (dus naam, adres en woonplaats), je klantnummer en je geboortedatum willen sturen? Je stuurt een privébericht door hier te klikken. Dan zoek ik het uit voor je!

Groetjes
Badge +4
Dank je wel voor het versturen van je gegevens Liesbeth!

Ik zie dat het hier gaat om een nieuw abonnement met nieuw nummer. Helaas is daar de activatie niet van uit te stellen. Aangezien het om een nieuw nummer gaat, gaan deze abonnementen vrijwel direct in. Het was beter geweest dit pas begin augustus aan te vragen aangezien je nu een maand betaalt zonder er gebruik van te kunnen maken.

Als je wilt kan ik de simkaart voor je activeren zodat deze direct werkt zodra je het in het toestel stopt (mits de instellingen kloppen natuurlijk). Weet je of de simkaart in goed beheer is zodat ik dit voor je kan uitvoeren?

Groetjes Maurice
Beste Maurice,
Ja graag, de simkaart is in veilige handen, fijn als je hem kunt activeren... Niet meer gewend aan zulke Nederlandse efficientie, hier in Zuid Afrika moet je alles weken van tevoren regelen en opsturen. Dank!
Badge +4
Regulering is ook niet alles hoor Liesbeth. ^^
Ik heb bij deze wel de activatie van je kaart doorgevoerd. Wanneer je weer terug bent moet je gelijk gebruik kunnen maken van je simkaart. Vergeet niet de instellingen goed na te kijken mocht je geen verbinding krijgen.

Kan ik nog iets anders voor je betekeken?
Nee hoor, dank zover!
Badge +4
Graag gedaan! Ik ga dit topic dan nu sluiten. Mocht je later nog vragen hebben open dan gewoon een nieuw topic door hier te klikken.

Groetjes Maurice