beantwoord

Simkaart activeren Tele2

• 19 maart 2016
  • 7 reacties
  • 199 x bekeken

Hoi, mijn huidige abonnement verloopt pas in mei ik heb er voor gekozen om mijn abonnement te verlengen en dus heb ik een nieuwe toestel ontvangen met een nieuwe simkaart. Mijn huidige simkaart is helaas te groot voor mijn nieuwe toestel hierdoor moet ik de nieuwe gebruiken en helaas heb ik hier geen netwerk op.. Kan iemand mij helpen ik weet echter niet hoe ik verder moet??
icon

Beste antwoord door Cypher 20 maart 2016, 08:21

Hoi, mijn huidige abonnement verloopt pas in mei ik heb er voor gekozen om mijn abonnement te verlengen en dus heb ik een nieuwe toestel ontvangen met een nieuwe simkaart. Mijn huidige simkaart is helaas te groot voor mijn nieuwe toestel hierdoor moet ik de nieuwe gebruiken en helaas heb ik hier geen netwerk op.. Kan iemand mij helpen ik weet echter niet hoe ik verder moet??

Je hoeft je oude simkaart niet te verkleinen, want je kunt zelf de nieuwe activeren.
Dan stopt de oude simkaart met werken, en wordt de nieuwe simkaart actief

Via deze link kun je dat zelf, op die pagina wordt uitgelegd hoe dat te doen.
En volgens mij gaat je nieuwe abonnement/contract in zodra je aan de deur voor ontvangst van je nieuwe smartphone getekend hebt
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Als je verlengt gaat je nieuwe contract pas in op de dag dat je oude is afgelopen. Je kunt je oude simkaart op maat laten knippen in een telefoonshop of je vraagt een vervangende 3 in 1 simkaart aan bij de klantenservice.
Ow dat is niet zo fijn. Bedankt voor je reactie nu weet ik in ieder geval dat ik mijn huidige simkaart moet verkleinen.
Reputatie 7
Badge +5

Je hoeft je oude simkaart niet te verkleinen, want je kunt zelf de nieuwe activeren.
Dan stopt de oude simkaart met werken, en wordt de nieuwe simkaart actief

Via deze link kun je dat zelf, op die pagina wordt uitgelegd hoe dat te doen.
En volgens mij gaat je nieuwe abonnement/contract in zodra je aan de deur voor ontvangst van je nieuwe smartphone getekend hebt
=En volgens mij gaat je nieuwe abonnement/contract in zodra je aan de deur voor ontvangst van je nieuwe smartphone getekend hebt =

daar ben ik niet zo zeker van , heb mijn telefoon met sim vrijdag ontvangen van reseller
maar in mijn tele2 staat nog steeds "onderweg" dus nog geen optie om de sim te activeren.

nummerovername 14 april ... mischien moet ik dat afwachten, maar zou graag al mijn nieuwe toestel gebruiken
aangezien de oude wel erg slecht aan t worden is en vaak onbereikbaar ben

*heb zelfs de contacten al over gezet naar de nieuwe via bleutooth maarja zonder sim kan er verder niks behalve wifi 😃
Reputatie 7
Badge +5
Alle toestellen van Tele2 met abonnement zijn simlock vrij, daar kan de sim van elke provider in.
Maar jij hebt je toestel via een reseller, dus niet direct via Tele2, dan is die je aanspreekpunt.
Je breekt nu trouwens in in iemand anders zijn topic, beter is het om er zelf een te starten.
Jou situatie is ook niet te vergelijken met die van de topicstarter
tnx, sorry idd een topic aan t kapen zo
zal een nieuwe aanmaken
goede tip als de oude sim in mijn nieuwe toestel kan ben ik daar even mee gered
Reputatie 5
Badge +3
Hoi burc1992,

Goed dat je naar het forum gekomen bent! Ik lees dat je al goed bent geholpen :)
Hopelijk ben je er ook uitgekomen. Mocht je nog vragen hebben hoor ik het van je anders ga ik het topic sluiten!

Groet, Trinh