beantwoord

Simkaart activeren Tele2

• 9 oktober 2015
  • 15 reacties
  • 263 x bekeken

Beste Tele2,

Sinds 7 oktober heb ik een telefoon en simkaart ontvangen. Ik heb de bestelling via typhone geplaatst en alles ging snel en soepel. Aangezien ik ziek was en niet de energie had om alles door te lezen heb ik het simkaartje erin geplaatst en alles werkte meteen jippie! Alleen nu lees ik dat ik mijn simkaart eerst had moeten activeren... Dit probeer ik nu te doen maar het lukt niet & ik kom er ook niet helemaal uit hoe het zit. Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen! Ik kan ook geen mijn tele2 account aanmaken. Ik ontvang hier dus graag hulp bij het regelen van de activatie en een account aanmaken.

Groetjes,

Rowena
icon

Beste antwoord door Maurice niet meer van Tele2 20 oktober 2015, 16:04

Ik heb een nieuwe activatielink naar je verzonden. Kan je laten weten of deze werkt?
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Verkeerde brief, door hem in je telefoon te stoppen is de sim geactiveerd.
Doet 'ie het nu niet meer dat je zo "in paniek" bent ?
Verkeerde brief, door hem in je telefoon te stoppen is de sim geactiveerd.

In paniek wil ik het niet noemen maar vroeg me af of het goed is zo of dat het alsnog geactiveerd moet worden. Ook snap ik niet waarom ik geen mijn Tele2 account kan aanmaken. Het geeft een foutmelding bij mijn e-mailadres als ik het wil aanvragen
[quote=rowenamink]Verkeerde brief, door hem in je telefoon te stoppen is de sim geactiveerd.

In paniek wil ik het niet noemen maar vroeg me af of het goed is zo of dat het alsnog geactiveerd moet worden. Ook snap ik niet waarom ik geen mijn Tele2 account kan aanmaken. Het geeft een foutmelding bij mijn e-mailadres als ik het wil aanvragen. Verder werkt alles gewoon dus vandaar ook de verwarring dat ik de simkaart had moeten activeren.
Reputatie 7
Badge +5
De sim zit verder wel goed, wat dat betreft have fun met je phone :D
Om een account aan te maken moet je minimaal afgestudeerd zijn in .................................................moderator 🆒
Die zal je wel verder helpen.
Badge +4
De sim zit verder wel goed, wat dat betreft have fun met je phone :D
Om een account aan te maken moet je minimaal afgestudeerd zijn in .................................................moderator 🆒
Die zal je wel verder helpen.

Badge +4
Hoi Rowena,

Zou je me middels een privébericht je volledige NAW-gegevens (dus naam, adres en woonplaats), je klantnummer en je geboortedatum willen sturen? Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en dan voor bericht te kiezen (paars kader). Dan zoek ik het graag voor je uit!

Groetjes Maurice
Badge +4
Sorry dat ik pas zo laat weer wat van me laat horen Rowena! Ik ben ziek geweest waardoor mijn zaken zijn blijven liggen maar heb je gegevens ontvangen en ga gelijk op onderzoek uit!
Badge +4
Ik heb een nieuwe activatielink naar je verzonden. Kan je laten weten of deze werkt?
Maurice ik heb je 2 dagen geleden een privé bericht gestuurd wat betreft betaling. Ik hoop snel antwoord van je te ontvangen (;
Badge +4
Hoi Rowena!

Ja heb het net gezien. Ben het nu voor je aan het uitzoeken!
Fijn dankjewel!
Badge +4
Hoi Rowena,

Ik heb zojuist begrepen dat de factuur een deze dagen (morgen, overmorgen) uitgerold wordt.
Je zult deze dus deze week kunnen inzien.

Groetjes Maurice
Oké bedankt voor het informeren Maurice! Fijn dan zie ik die tegemoet en kan ik eindelijk gaan betalen haha
Badge +4
Graag gedaan! Ik zie overigens dat de factuur inmiddels geland is en je deze zelfs al hebt betaald., top!!

Mocht je nog andere vragen hebben open dan even een nieuw topic.
Ik zal dit topic sluiten.

Groetjes!
Oké nogmaals bedankt Maurice!