beantwoord

Simkaart activeren niet mogelijk op mijntele2

  • 25 juli 2017
  • 3 reacties
  • 63 x bekeken

Ik heb al een tijdje de simkaart in huis van mijn nieuw aangevraagde tele2 abbo.
In alle uitleg staat dat ik de simkaart moet activeren in mijntele2 met de knop simkaart activeren.
Ik heb deze knop niet!!!!

Wordt het nu geannuleerd??
Wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord door Mark van Tele2 26 juli 2017, 10:11

Hoi BarryB,

Fijn dat je al bericht hebt ontvangen! Ik sluit nu je topic, mocht je nog vragen hebben dan mag je hier natuurlijk een nieuw topic voor openen.

Mark
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Wel moet ik er bij vermelden dat op 1-8 de nummerportering gaat plaatsvinden. Weet niet of dat er mee te maken heeft.
Las dat na 14 dagen de boel word geannulleerd wordt als je niet activeert.
Net bericht ontvangen van Tele2.
Activeren is niet nodig. Dit gebeurd automatisch op de dag van nummerportering.
Reputatie 4
Badge
Hoi BarryB,

Fijn dat je al bericht hebt ontvangen! Ik sluit nu je topic, mocht je nog vragen hebben dan mag je hier natuurlijk een nieuw topic voor openen.

Mark