beantwoord

Simkaart activeren lukt niet Tele2

  • 28 maart 2016
  • 3 reacties
  • 110 x bekeken

Hoi, Ik heb een verlenging van mijn abonnement afgesloten en heb een drie in één simkaart ontvangen. Omdat mijn nieuwe telefoon gebruik maakt van een nano simkaart wil ik deze alvast activeren om met mijn oude abonnement te gebruiken. Jammer genoeg kan ik deze niet activeren via de website en de klantenservice is vandaag niet bereikbaar. Kan ik deze simkaart hiervoor gebruiken of moet ik een andere aanvragen ?
icon

Beste antwoord door marc64 30 maart 2016, 21:33

Contact gehad met de klantenservice en zij hebben mij doorverwezen naar de retailer waar ik het contract had afgesloten. Via hen kon ik mijn nieuwe simkaart laten activeren wat inmiddels zonder problemen is gelukt. Nog bedankt voor je reactie.
Groetjes Marc
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hoi marc64,

Hoe staat het er nu voor? Heb je de klantenservice gesproken?
Ik help je graag verder!

Groet, Trinh
Contact gehad met de klantenservice en zij hebben mij doorverwezen naar de retailer waar ik het contract had afgesloten. Via hen kon ik mijn nieuwe simkaart laten activeren wat inmiddels zonder problemen is gelukt. Nog bedankt voor je reactie.
Groetjes Marc
Reputatie 5
Badge +3
Wat fijn dat het is gelukt en bedankt voor de terugkoppeling!
Mocht je nog andere vragen hebben maak dan een nieuw topic aan.
Ik ga het topic sluiten aangezien je issue is opgelost.
Groet, Trinh