beantwoord

simkaart activeren lukt niet - mijntele2 geeft bij status 'niet beschikbaar door technische storing' aan

• 4 maart 2018
  • 5 reacties
  • 119 x bekeken

Simkaart activeren lukt niet - mijntele2 geeft bij status 'niet beschikbaar door technische storing' aan.
Ik heb een nieuwe simkaart ontvangen en probeerde deze via mijntele2 te activeren, maar het is niet gelukt.
Kunt u deze zsm activeren svp?
icon

Beste antwoord door Frenk van Tele2 5 maart 2018, 15:50

Hoi bekirozbas, welkom op ons forum!

Ik heb even poolshoogte genomen en zie dat het activeren van de simkaart inmiddels gelukt is. Werkt alles verder weer naar wens? Laat het me weten als je nog vragen hebt.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge
Simkaart activeren lukt niet - mijntele2 geeft bij status 'niet beschikbaar door technische storing' aan.
Ik heb een nieuwe simkaart ontvangen en probeerde deze via mijntele2 te activeren, maar het is niet gelukt.
Kunt u deze zsm activeren svp?

Bel morgen even de klantenservice 020-754 4444
Vanuit dit forum is het activeren van simkaart helaas niet mogelijk.
Oh wat gek - ik kwam toch echt wat oudere berichten tegen waar het wel gewoon is gefaan via dit forum - en anders bellen we maar morgen zodra het schikt. Bedankt voor je bericht.
Reputatie 7
Badge
Oh wat gek - ik kwam toch echt wat oudere berichten tegen waar het wel gewoon is gefaan via dit forum - en anders bellen we maar morgen zodra het schikt. Bedankt voor je bericht.

Graag gedaan, en als het activeren gegaan is via dit forum, dan alleen door medewerkers van Tele2 . Maar in eerste instantie krijg je antwoord van medeklanten hier en die hebben geen toegang tot gegevens.
Zet je als je dat nog niet gedaan hebt je klantnummer in je profiel? Kan een medewerker je sneller helpen.
Wederom bedankt - dat heb ik inderdaad al gedaan.
Reputatie 6
Badge
Hoi bekirozbas, welkom op ons forum!

Ik heb even poolshoogte genomen en zie dat het activeren van de simkaart inmiddels gelukt is. Werkt alles verder weer naar wens? Laat het me weten als je nog vragen hebt.