ik kan mijn simkaart niet activeren omdat ik geen sms binnen krijg. wat moet ik nu doen
Hey Rebecca, thanks voor de verificatiecode en het ICC-nummer! Ik heb je nieuwe simkaart zojuist geactiveerd. Hij zou het zo direct moeten doen, maar mocht je over 30 minuten nog geen netwerk hebben, start dan je toestel opnieuw op. Laat je het me weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je!
ICC [verborgen door moderator]
verificatiecode: 8371850
Thanks voor de snelle reactie Rebecca! Ik heb je een verificatiecode via de mail gestuurd. Wil je deze hier aan me doorgeven met het simkaartnummer (ICC-nummer), deze bestaat uit 19 cijfers, dus type deze nauwkeurig over. We zijn er bijna!
[verborgen door moderator]
rebecca riddering
Hey Rebecca, allereerst van harte welkom op de Community! Je wil natuurlijk zo snel mogelijk een actieve simkaart en daar help ik je graag bij. Stuur me even je postcode + huisnummer en je volledige klantnaam. Dan ga ik direct voor je aan de slag!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.