beantwoord

Simkaart activeren lukt niet

  • 8 June 2021
  • 3 reacties
  • 657 x bekeken

Ik heb een nieuwe simkaart aangevraagd en mijn oude simkaart geblokkeerd. Ik heb zojuist mijn nieuwe simkaart ontvangen en wil deze vanzelfsprekend direct activeren omdat ik niet bereikbaar ben. Alleen lukt het activeren niet want ik krijg een sms controle en een sms controle werkt niet als de simkaart zelf nog niet geactiveerd is. Hoe kan ik mijn simkaart activeren? 

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 9 June 2021, 10:26

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @oliviabicker,
Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw simkaart activatie.

Wanneer je een nieuwe simkaart besteld ontvang je een e-mail met instructies.  Als je je nieuwe simkaart via MijnTele2 gaat activeren, sturen we eerst een sms met verificatiecode naar je oude simkaart. Zo kan niet iemand anders je nummer overnemen. Heb je je oude simkaart niet meer, of werkt die niet meer?  Dan staat de klantenservice voor je klaar! Die kan je bereiken via verschillende kanalen zoals @theocoppes benoemd. Ik heb meteen jouw gegevens erbij gepakt om je te helpen met de simkaart activatie. Ik zie dat je gister contact hebt gehad met een collega en dat jouw simkaart is geactiveerd! :thumbsup:

Als ik iets voor je kan doen dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!

Reputatie 7
Badge +8

Via de chat vraag je

Ik wil een persoon spreken. 

Reputatie 7
Badge +8

Kun je een telefoon lenen?

020-7544444