beantwoord

Simkaart activeren lukt niet

  • 10 april 2016
  • 5 reacties
  • 126 x bekeken

Hallo,

Sinds kort is mijn nieuwe abbo ingegaan alleen is het ingegaan op mijn oude telefoon.
En die simkaart past niet in mijn nieuwe mobiel.
Nu heb ik wel een nieuwe simkaart gekregen toen ik mijn nieuwe mobiel kreeg alleen is die simkaart niet geactiveerd.
Heb overal rond gezocht maar kon hiervoor geen oplossing vinden vandaar deze post.

Hopelijk kan iemand mij hiermee mee helpen,

Mvg, Vincenttt

Edit: Ik heb een verlengd abbonement
icon

Beste antwoord door vincenttt 12 april 2016, 06:10

Heb ze gebeld en het is nu opgelost:)
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Heb je hier gekeken?
https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/abonnement/simkaart-activeren/
Heb je hier gekeken?
https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/abonnement/simkaart-activeren/


Daar heb ik idd al gekeken alleen staat daar dat alles al in orde is.
Ik zie nergens een optie staan waar ik een nieuw simkaart nummer kan invoeren
Reputatie 5
Badge +4
Hee Vincenttt,
zou je eens willen kijken of het wel lukt via deze manier?
Ik hoor het graag van je!
Groetjes Kiko
Heb ze gebeld en het is nu opgelost:)
Reputatie 5
Badge +4
Top! Dankjewel ook voor je update :)
Groetjes Kiko