beantwoord

simkaart activeren lukt niet

• 21 februari 2016
  • 7 reacties
  • 237 x bekeken

Hallo ik heb sinds gisteren een samsung edge in bezit met een simkaart. Maar aktiveren lukt helaas niet als ik het handelingen volg krijg ik het waarschuwing van sorry probeer het later ik heb geen idee waaraan dat ligt.
hull AUB!!!
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 27 februari 2016, 10:43

Hoi nightmare038,
Dat gaat niet echt lekker he. Heb je inmiddels wel je simkaart kunnen activeren via bijvoorbeeld de telefonische klantenservice? Zo niet, dan help ik je graag verder. Als je een MijnTele2 account probeert aan te maken krijg je dus die melding? Of probeer je direct in te loggen?
Als het nog niet gelukt is om je simkaart te activeren dan wil ik graag deze gegevens van jou ontvangen in een privebericht:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum
Simkaartnummer

Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Kijk eens wat er staat bij je producten https://mijntele2.tele2.nl/mijntele2/4G/home.html#/mijn-producten/details
Ik moet eerst inloggen maar dat lukt niet.
Ik krijg een waarschuwing van sorry probeer het later
Reputatie 6
Badge +1
Aha, dan ligt daar het probleem, wellicht? Inloggen met het emailadres (geen 06 nummer) als naam. En daaronder het wachtwoord. Als dat niet lukt kan je een andere inlog aanmaken. Als dat ook niet lukt op een andere computer proberen. Soms is de wachtwoord opslag in de browser cache vervuild en dan werkt het in een andere browser ineens wel. Je kan ook de Tele2 app op de telefoon gebruiken. Wij weten namelijk niet wat jij gebruikt.
Ik kan geen account aanmaken dat is hrt probleem als ik het doe, krijg ik het scherm van 'er is iets misgegaan probeer het later' en ik heb de handelingen op diverse computers geprobeerd.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi nightmare038,
Dat gaat niet echt lekker he. Heb je inmiddels wel je simkaart kunnen activeren via bijvoorbeeld de telefonische klantenservice? Zo niet, dan help ik je graag verder. Als je een MijnTele2 account probeert aan te maken krijg je dus die melding? Of probeer je direct in te loggen?
Als het nog niet gelukt is om je simkaart te activeren dan wil ik graag deze gegevens van jou ontvangen in een privebericht:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum
Simkaartnummer

Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee nightmare038,
Ik heb helaas geen gegevens meer van je gehad. Kan ik je nog helpen of heb je inmiddels via een andere weg je simkaart geactiveerd?
Ik hoor het graag van je want anders help ik je graag nog verder. :)
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi nightmare038,
Ik sluit je topic omdat ik niks van je ontvangen heb. Als je toch nog een vraag hebt, kun je gewoon opnieuw een topic aanmaken.
Groetjes Kiko