beantwoord

Simkaart activeren lukt niet

• 27 oktober 2015
  • 6 reacties
  • 208 x bekeken

hoi Tele2,

Vorige week heb ik een nieuwe simkaart binnen gekregen voor in mijn nieuwe telefoon,
ik heb geprobeerd om deze via mijntele2 te activeren, maar ik heb daar niet het kopje mijn producten.
daarna meerdere malen via het online formulier geprobeerd, helaas is dit ook niet gelukt. hier krijg ik telkens dit bericht:

Beste klant,
Bedankt voor je registratie. Helaas herkent ons systeem je 06-nummer of je simkaartnummer niet. Controleer je gegevens even en probeer het nog een keer: tele2.nl/simkaartactiveren
Meer weten
Kunnen we je nog ergens mee helpen? Kijk op tele2.nl/klantenservice of bel 020-754 4444.
We houden contact.

Thomas Wolters
Manager Marketing

ik zou graag zsm geholpen worden zodat ik mijn nieuwe telefoon in gebruik kan nemen.

mvg,

Amber
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 3 november 2015, 14:41

Hoi Amber,
zou de dan in een privebericht deze gegevens willen sturen, dan kijk ik even of het mij wel lukt:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum
Oude simkaartnummer
Nieuwe simkaartnummer

Je kunt mij een persoonlijk berichtje sturen door op mijn profiel te klikken. Daar zie je de knop Bericht. Hier moet je vervolgens op klikken.
Ik zie je gegevens wel verschijnen.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Amber,
Goed dat je al het een en ander zelf geprobeerd hebt!
Zou je eens willen kijken of het wel lukt via deze manier?
Ik ben benieuwd!
Groetjes Kiko
hoi Kiko,

dat is het formulier wat ik bedoelde in mijn vorige bericht, en dat werkt dus niet.

Amber
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Amber,
zou de dan in een privebericht deze gegevens willen sturen, dan kijk ik even of het mij wel lukt:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum
Oude simkaartnummer
Nieuwe simkaartnummer

Je kunt mij een persoonlijk berichtje sturen door op mijn profiel te klikken. Daar zie je de knop Bericht. Hier moet je vervolgens op klikken.
Ik zie je gegevens wel verschijnen.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Anouk,
Bedankt voor je gegevens. Ik heb je nieuwe simkaart geactiveerd.
Zou je je nieuwe simkaart in je toestel willen doen en kijken of je er nu wel service mee hebt? :)
Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
hoi Kiko,

ik heb nu wel service.

Amber
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Amber,

Wat goed om te horen!
Dan wens ik je nog een heel fijne dag toe!
Groetjes Kiko