Simkaart activeren

  • 1 December 2022
  • 1 reactie
  • 114 x bekeken

Had dus een nieuwe telefoon + abbonement gekocht en alles kwam aan alleen was mijn simkaart kwijtgeraakt voordat het nummer overgezet werd. Nu heb ik een nieuwe alleen kan ik hem niet activeren omdat de pagina op slot zit. Als iemand mij snel kan helpen zou t super leuk zijn.

Manouk van Tele2 1 jaar geleden

Hi @sevyda,  ik snap dat je graag jouw nieuwe abonnement wilt gaan gebruiken. Ik wil je hier dan ook graag bij helpen!

Ik ben zelf tot 13:00u aanwezig, tot die tijd kan je mij een privébericht sturen dan zal ik een extra check met je doorvoeren om de simkaart te kunnen activeren. Mocht je dit niet redden voor dit tijdstip adviseer ik je om een privébericht via Facebook of Twitter te sturen. Mijn collega's zitten dan ook klaar voor je om dit samen met jou te regelen!

Groetjes,
Manouk
 

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 3
Badge +1

Hi @sevyda,  ik snap dat je graag jouw nieuwe abonnement wilt gaan gebruiken. Ik wil je hier dan ook graag bij helpen!

Ik ben zelf tot 13:00u aanwezig, tot die tijd kan je mij een privébericht sturen dan zal ik een extra check met je doorvoeren om de simkaart te kunnen activeren. Mocht je dit niet redden voor dit tijdstip adviseer ik je om een privébericht via Facebook of Twitter te sturen. Mijn collega's zitten dan ook klaar voor je om dit samen met jou te regelen!

Groetjes,
Manouk
 

Reageer