beantwoord

simkaart activeren

  • 31 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 143 x bekeken

Ik probeer mijn simkaart te activeren maar krijg iedere keer de melding dat mijn nummerbehoud nog niet is aangevraagd terwijl dit al lang geregeld zou zijn. Hoe los ik dit op?
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 17 september 2019, 12:57

Zo te horen gaat het om een aanvraag met nummerbehoud. In dat geval zal op de dag van overname je SIMkaart automatisch actief worden. Tot die tijd gebruik je de SIMkaart van je oude provider.

Aangezien ik verder geen reactie meer hebt ontvangen, ga ik het topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Bel morgen even de klantenservice. Die kunnen de sim voor je activeren.
Reputatie 4
Badge
@Okke roorda Is het inmiddels gelukt of kan ik nog iets voor je betekenen?

Groet Petra
Reputatie 4
Badge
Zo te horen gaat het om een aanvraag met nummerbehoud. In dat geval zal op de dag van overname je SIMkaart automatisch actief worden. Tot die tijd gebruik je de SIMkaart van je oude provider.

Aangezien ik verder geen reactie meer hebt ontvangen, ga ik het topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra