vraag

Simkaart activeren

Geachte heer/mevrouw,

Krijg mijn simkaart niet geactiveerd, omdat de afgeleverde bestelling nog niet is afgehandeld in het systeem. Hoe kunnen jullie dit oplossen, zodat ik vanavond nog kan activeren.

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet

11 Reacties

Dat kunnen wij niet oplossen, dat kunnen alleen de moderatoren van Tele2. Die zijn morgen weer aanwezig, maar dan kan je ook weer bellen.met de klantenservice.
Hoi WhTurner,

Bedankt voor je reactie.

Helaas. Echt jammer.

Groetjes
Reputatie 5
Badge
Hoi
amaramour,

Ik zie dat alles nu actief is, werkt het nu goed bij je?

Groet,

Arjan
WhTurner schreef:

Dat kunnen wij niet oplossen, dat kunnen alleen de moderatoren van Tele2. Die zijn morgen weer aanwezig, maar dan kan je ook weer bellen.met de klantenservice.

Hoe moet je bellen dan als je simkaart niet geactiveerd kan worden?
Reputatie 5
Badge +1
Er zijn meer telefoons in het land. Buren vrienden familie vroeger waren er telefooncellen.
theocoppes schreef:

Er zijn meer telefoons in het land. Buren vrienden familie vroeger waren er telefooncellen.

inderdaad ja, vroeger!
Reputatie 5
Badge +1
Maar daarvoor misschien meer buren en vrienden en familie dan vroeger met een telefoon. Mail hebben ze nog niet.
Oke en waar doel je nu op? Wat heb ik aan jouw reactie met je 'vrienden, en buren.' Ik hoor niet afhankelijk te kunnen zijn van anderen als ik een abonnement heb afgesloten, waarbij door tele-2's schuld, mijn simkaart niet geactiveerd kan worden, waardoor ik nu niet kan bellen. Jouw reactie is dus volkomen nutteloos. Bedankt.
Reputatie 5
Badge +1
Als je niet via internet kunt activeren en niet via jouw telefoon omdat dus de simkaart geactiveerd moet worden geef ik je als oplossing om een telefoon te lenen. Jij vindt dat volkomen nutteloos? Het is een eigenschap van een simkaart die niet geactiveerd is dat je er nog niet mee kunt bellen. Dit geldt niet alleen voor tele2 maar voor alle andere providers. Begrijp je dat werkelijk niet? Ga er maar over nadenken.
Prettig weekend.
Inderdaad dat vind ik ja, je hoort niet afhankelijk te zijn van iemand als je zelf een unlimited abonnement hebt, klantenservice gesproken en mijn order is blijven hangen! Dus de schuld van hen! Dit wordt binnen 7 werkdagen opgelost, dus abonnement voor niks, moet ik dan overal gaan schooien om te bellen? Tevens weet je niet waar ik woon en of ik wel buren heb, of vrienden die je niet kan bereiken zonder simkaart?! Maar daar heb jij uiteraard met je kleine hersentjes niet aan gedacht, ga daar zelf maar even over nadenken dan. Je advies is inderdaad nutteloos, als je het zelf zo goed vindt, word dan adviseur, i.p.v. vooroordelen te trekken en nutteloze reacties te plaatsen! Fijne dag he! 🥳👍🏽
Reputatie 5
Badge +1
Erg vriendelijk bedankt!

Reageer