beantwoord

Simkaart activeren

  • 6 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 64 x bekeken

Ik heb een simkaart besteld en nu heb ik een mail dat ik hem binnen 7 dagen moet ik activeren, maar dat gaat niet lukken in verband met vakantie. Kan dat opgelost worden?
icon

Beste antwoord door Maris van Tele2 7 augustus 2017, 09:13

Hoi Ings,

Dit is iets wat wij niet voor je kunnen oplossen, een nieuwe simkaart moet binnen een bepaald termijn worden geactiveerd.
Zodra je terug bent van je vakantie kun je een nieuwe bestellen!

Groetjes, Maris
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Badge
Hoi Ings,

Dit is iets wat wij niet voor je kunnen oplossen, een nieuwe simkaart moet binnen een bepaald termijn worden geactiveerd.
Zodra je terug bent van je vakantie kun je een nieuwe bestellen!

Groetjes, Maris
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag!
Groet, Maris