beantwoord

Simkaart activeren

Hai ik kan mn nieuwe simkaart nogsteeds niet activeren via mijn tele2. Hulp aub?

icon Beste antwoord door Hinke van Tele2 4 augustus 2017, 09:38

Hi Nanayiyi,

Bedankt voor je aanvullende gegevens, ik zie dat het activeren van je simkaart is vast gelopen. Ik heb dit gelijk doorgezet naar de betreffende afdeling die dit voor je kan oplossen. Zij hebben een doorlooptijd van maximaal 6 werkdagen. Ik zal de case voor je in de gaten houden en zodra je simkaart is geactiveerd, meld ik dat hier.

Groetjes,

Hinke

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

17 Reacties

Fijn dat er niemand reageert. Kan nie bellen en gebeld worden etc. Al drie dagen niet. Hellooo s.o.s.
Ik heb hetzelfde probleem, mijn abonnement zou 01-08 in gaan. Ik kan tot op heden niet bellen, gebeld worden en internetten. Vandaag even gebeld naar de klantenservice. Mij werd verteld dat de vertraging door een storing kwam, storing is inmiddels verholpen maar mijn bestelling is 'blijven hangen'. Ze gaan er achteraan en morgen zou het opgelost moeten zijn...

Eerste ervaring met tele2 is in ieder geval vreselijk. Nu al spijt dat ik ben overgestapt.
Reputatie 7
Badge +5
Nanayiyi ik snap je frustratie, maar het is niet handig om je topic als beantwoord zijnde aan te duiden.
Want nu denken de Moderators van Tele2 dat het topic beantwoord is.

@tonyt je kunt beter zelf een topic starten, dan wordt je sneller geholpen.
Dat zal een Moderator van Tele2 ook aan je vragen, want je breekt nu in in andermans topic.
Jeetje. Nou, Ik hoop het voor je. Bij mij geeft ie nogsteeds bij mijntele2 aan dat ie mn gegevens niet kan ophalen door de storing. Dus kan m nogsteeds niet activeren. Heeeel irritant. Dank voor de reactie
Ow Cypher. Ben hier voor het eerst. Had niet door dat ik dat heb gedaan. Geen idee hoe ik het weghaal. Even uitvogelen
Weet jij hoe dat moet?
Reputatie 7
Badge +5
Nee dat weet ik niet.
Dat kun je dacht ik niet zelf veranderen, maar proberen mag je het natuurlijk altijd 😉
Cypher schreef:

Nanayiyi ik snap je frustratie, maar het is niet handig om je topic als beantwoord zijnde aan te duiden.
Want nu denken de Moderators van Tele2 dat het topic beantwoord is.

@tonyt je kunt beter zelf een topic starten, dan wordt je sneller geholpen.
Dat zal een Moderator van Tele2 ook aan je vragen, want je breekt nu in in andermans topic.

Heb ik vanmiddag al gedaan, daar is nog niet op gereageerd. Ik wilde hier alleen even mijn ervaring delen.
Mijn hemel. Ben nu noggg verder van huis🤔 🙄 kan idd niet denk ik...:( jammer.. enfin
Reputatie 7
Badge +5
Dat mag natuurlijk tonyt, zolang je je vraag maar niet overal spammed.
Reputatie 7
Badge +5
Nanayiyi schreef:

Mijn hemel. Ben nu noggg verder van huis🤔 🙄 kan idd niet denk ik...:( jammer.. enfin

Het wil niet zeggen dat er niet naar gekeken wordt hoor, ik zou gewoon even afwachten.
Owh okey. Ik hoop het! Nou thx anyways!😭
Reputatie 4
Badge
Hi Nanayiyi,

Ik kijk graag even met je mee. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Hinke.

Ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groetjes,

Hinke
Reputatie 4
Badge
Hi Nanayiyi,

Bedankt voor je aanvullende gegevens, ik zie dat het activeren van je simkaart is vast gelopen. Ik heb dit gelijk doorgezet naar de betreffende afdeling die dit voor je kan oplossen. Zij hebben een doorlooptijd van maximaal 6 werkdagen. Ik zal de case voor je in de gaten houden en zodra je simkaart is geactiveerd, meld ik dat hier.

Groetjes,

Hinke
En hoe snel kan het op zn snelst worden opgelost? Geen kans dat het vandaag word opgelost? Iniedergeval bedankt en fijne dag gewenst
Reputatie 4
Badge
Hi Nanayiyi,

Ik kan daarin helaas geen toezeggingen doen, want dan zou ik jou verkeerd informeren als ik zeg dat het sneller zal zijn en het niet wordt gerealiseerd.

Groetjes,

Hinke
Reputatie 4
Badge
Hi Nanayiyi,

Je simkaart is ondertussen geactiveerd en ik zie dat je er ook al gebruik van maakt. Werkt alles naar behoren?

Groetjes,

Hinke