beantwoord

Simkaart activeren

  • 5 maart 2017
  • 1 reactie
  • 150 x bekeken

Ivm. nieuw abonnement simkaart thuis gestuurd gekregen. Kan hem echter niet activeren aangezien ik in het buitenland zit. Wat nu?
icon

Beste antwoord door Maris van Tele2 6 maart 2017, 15:44

Je hebt 14 dagen de tijd om de nieuwe simkaart te activeren!
Na 14 dagen is het niet meer mogelijk om de simkaart te activeren en wordt je nieuwe simkaart 'geannuleerd'.
Ben je binnen 14 dagen nog niet terug in ons kikkerlandje kan je in de MijnTele2 omgeving een nieuwe simkaart bestellen! :$

Groetjes, Maris
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Badge
Je hebt 14 dagen de tijd om de nieuwe simkaart te activeren!
Na 14 dagen is het niet meer mogelijk om de simkaart te activeren en wordt je nieuwe simkaart 'geannuleerd'.
Ben je binnen 14 dagen nog niet terug in ons kikkerlandje kan je in de MijnTele2 omgeving een nieuwe simkaart bestellen! :$

Groetjes, Maris