Simkaart activeren

• Aan het warmlopen
  • 2 reacties
Hallo kan mijn simkaart niet activeren constant fout melding
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 Reacties

Dan bel even de klantenservice 020-754 4444
Als medeklanten op dit forum kunnen wij dat niet voor je doen.
Als ik kon bellen zou ik dat doen maar bedankt
Reputatie 3
Badge +1
Je hebt toch wel vrienden of bekenden waarvan je even de telefoon kunt lenen? Niet het beste argument om de om te gebruiken wanneer je geen contact hebt opgenomen Gina10. Misschien dat je online ook geholpen kunt worden, dat duurt alleen meestal even (iig totdat een moderator reageert).

Welke foutmelding krijg je precies en wat is de reden dat je een nieuwe kaart hebt gekregen of wilt activeren? Mensen kunnen je beter helpen wanneer je meer (relevante) details vermeldt.
Eigenlijk zou ik graag eens willen weten waarom het activeren van simkaarten zo vaak niet lukt. Je leest hier zo vaak dat het misgaat
Fout melding is dat het simnummer niet klopt ,was niet onaardig bedoeld dat ik niet kan bellen maar vrienden werken en familie woont niet in de buurt gr
Gina dan zul je even moeten wachten tot iemand van Tele2 reageert. Dit is een klantenforum en meestal reageren eerst de medeklanten. Maar omdat die niet in systeem kunnen moet je even wachten op een moderator of naar een Tele2 winkel stappen als die bij jou in de buurt is.
Reputatie 5
Badge +3
Ik heb met je meegekeken en ik zie dat het al is opgelost door de klantenservice. Gelukkig! Mocht je geen andere vragen meer hebben ga ik dit topic sluiten. Iedereen bedankt voor het meedenken 🙂