beantwoord

Simkaart activeren

• 15 juni 2016
  • 3 reacties
  • 154 x bekeken

• Durft te posten
  • 1 reactie
Ik heb op 9 juni mijn abonnement verlengd.
Ik had geen nieuwe sim kaart nodig, maar blijkbaar is er wel een opgestuurd.
Ik ben echter op 10 juni op vakantie gegaan.
Ik moet nu mijn sim kaart binnen 7 dagen activeren, maar kan dat niet, want ik heb hem niet (hier).
Kan die termijn verlengd worden, bijv t/m 10 juli?

Mvrgr
JvR
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 16 juni 2016, 11:40

Hoi JvR,
Soms blijf je oude simkaart het nog gewoon doen. Dus dan zou je die gewoon kunnen blijven gebruiken.
Het is helaas niet mogelijk om het termijn te verlengen. Dus stel hij doet het toch niet meer, kun je als je terug bent een nieuwe aanvragen en dan kun je die via de MijnTele2 omgeving activeren.
Geniet van je vakantie!
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi JvR,
Bij een nieuwe order wordt een nieuwe simkaart verstuurd. Bij jou is dat dus ook het geval.
In de meeste gevallen blijft in zo'n kwestie de oude simkaart gewoon werken. Dus dan hoef je de nieuwe niet te activeren. Aan een nieuwe simkaart zit in jouw geval geen verbetering aangezien jij al een 4G simkaart hebt.
Blijkt jouw simkaart het toch niet meer te doen, dan kun je gewoon een nieuwe simkaart aanvragen. Dan moet je die binnen een week activeren.
Groetjes Kiko
Hoi JvR,
Soms blijf je oude simkaart het nog gewoon doen. Dus dan zou je die gewoon kunnen blijven gebruiken.
Het is helaas niet mogelijk om het termijn te verlengen. Dus stel hij doet het toch niet meer, kun je als je terug bent een nieuwe aanvragen en dan kun je die via de MijnTele2 omgeving activeren.
Geniet van je vakantie!
Groetjes Kiko

Als ik mijn oude simkaart kan blijven gebruiken, waarom zou ik dan een nieuwe aanvragen???
Is een nieuwe beter??? Zo ja, wat is er dan beter???
Mvrgr
JvR
Reputatie 5
Badge +4
Hoi JvR,
Geniet van je vakantie!
Groetjes Kiko