beantwoord

simkaart activeren

  • 14 maart 2016
  • 3 reacties
  • 148 x bekeken

hello
paar dagen geleden heb ik a nieuwe simkaart (abonnement ) gekocht maar helaas kon ik hem niet acitveren ,of account maken duur een probleem met de website.
kan ik u mijn gegevens even storen om hem te activeren ?
mvg ,
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 16 maart 2016, 15:52

hoi loaialmousa,
Ik ga je helpen! Je kunt mij in een privebericht deze gegevens sturen:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum
Simkaartnummer nieuw en oud

Je kunt mij een privebericht sturen door op mijn naam te klikken en dan naar het paarse kader bericht te gaan.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4
hoi loaialmousa,
Ik ga je helpen! Je kunt mij in een privebericht deze gegevens sturen:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum
Simkaartnummer nieuw en oud

Je kunt mij een privebericht sturen door op mijn naam te klikken en dan naar het paarse kader bericht te gaan.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee loaialmousa,
Ik heb helaas nog geen gegevens van je ontvangen. Zou je deze nog willen sturen of is dat niet meer nodig?
Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi loaialmousa,
Ik sluit je topic want ik heb niks meer van je gehoord. Als je toch nog problemen ervaart met je simkaart of iets anders, dan kun je gewoon opnieuw een topic aanmaken.
Groetjes Kiko