beantwoord

simkaart activeren

  • 1 februari 2016
  • 3 reacties
  • 199 x bekeken

ik heb een 4G simkaart binnen gekregen en nu moet ik hem activeren via mijn account bij je producten maar bij mij staat er geen je producten. kan ik het op een andere manier activeren ?
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 4 februari 2016, 15:47

Hee Xantusas99,
Ik ga je helpen! Zou je het eens via deze manier willen proberen? Lukt het dan wel?
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hee Xantusas99,
Ik ga je helpen! Zou je het eens via deze manier willen proberen? Lukt het dan wel?
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Xantusas99,
Is het nog gelukt met het activeren van je simkaart?
Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Xantusas99,
Ik heb helaas niks meer van je gehoord. Daarom ga ik dit topic sluiten. Als je toch nog een vraag hebt, wil ik je vragen om een heel nieuw topic te openen. Dan word je daar door mij of een van mijn collega's verder geholpen.
Groetjes Kiko