beantwoord

Simkaart activeren

• 29 januari 2016
  • 13 reacties
  • 450 x bekeken

Ik heb geen activeringsmail gekregen en 'activeer account' of 'email niet ontvangen of activatie link is verlopen' doen het niet.
Kan ik alsnog een activeringsmail krijgen om mijn simkaart te activeren?
icon

Beste antwoord door Rick van Tele2 4 maart 2016, 10:44

Hoi!

Ik heb zojuist de bevestiging gekregen dat jouw probleem met MijnTele2 nu ook is opgelost 🙂 Wil je dit voor mij bevestigen?

Groetjes,
Rick
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

13 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hi archief,

Ik stuur deze graag opnieuw voor je op. Klopt het dat het in eerste instantie gaat om het activeren van jouw MijnTele2?
Om jou te helpen heb ik wel wat gegevens van jou nodig. Wil je mij jouw NAW-gegevens, geboortedatum en klantnummer sturen via een privébericht? Eventuele aanvullende informatie hoeft niet in dat privébericht, maar kun je gewoon hier plaatsen.

Groetjes,
Rick
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Archief,

Bedankt voor jouw privébericht. Het lukt mij niet om jou een activeringsmail te sturen, omdat jouw account überhaupt nog niet bestaat, terwijl je verder wel al in het systeem staat. Ik ga navraag voor je doen bij mijn collega's aangezien ik deze melding niet eerder heb gehad, maar morgen en overmorgen is mijn weekend en daarom hoor je pas vrijdag van mij. Excuses voor de vertraging, maar ik ga dit verder voor je oppakken!

Groetjes,
Rick
Ik ook geen activerings mail ontvangen 100x geprobeerd maar ontvang geen mail . Ook klantenservice gebeld en die zouden mij ook de activerings mail sturen naar niks binnen gehad
Hoi Archief,

Bedankt voor jouw privébericht. Het lukt mij niet om jou een activeringsmail te sturen, omdat jouw account überhaupt nog niet bestaat, terwijl je verder wel al in het systeem staat. Ik ga navraag voor je doen bij mijn collega's aangezien ik deze melding niet eerder heb gehad, maar morgen en overmorgen is mijn weekend en daarom hoor je pas vrijdag van mij. Excuses voor de vertraging, maar ik ga dit verder voor je oppakken!

Groetjes,
Rick

Ja hee, kan iemand anders dan niet even alles nakijken?! Ik ben nu straks al een week niet bereikbaar terwijl ik wel gewoon €36 per maand betaal. Ik wil graag dat het zo snel mogelijk wordt opgelost en het lijkt me niet dat jij de enige bent die bij Tele2 werkt!
Reputatie 4
Badge +3
Hoi archief,

Ik lees jouw laatste bericht nu pas hoor! Vandaar dat ik daar niet meer op heb gereageerd, maar ik begrijp inderdaad dat het erg vervelend is dat je al een week niet bereikbaar bent.

In het systeem staat jouw abonnement inmiddels op actief en zoals het er hier uitziet is jouw nummer daadwerkelijk aan het nieuwe abonnement gekoppeld. Kan jij dit bevestigen?
En dan nog even twee puntjes:
- Als het goed is begint de facturatie pas te lopen vanaf 4 februari. Mocht dat toch later zijn, dan hoor ik het graag van je.
- Heb je inmiddels een geautomatiseerde mail gehad voor MijnTele2? Het lukt mij namelijk nog steeds niet om jou een activatiemail te sturen.

Groetjes,
Rick
Hee Rick,

Ja ik heb vanmiddag om 14.04 een geautomatiseerde mail gekregen die vermeldde dat mijn mobiele abonnement bij tele2 onlangs is ingegaan.
Reputatie 4
Badge +3
Oké, dat is goed om te horen. Het is jammer dat het even heeft geduurd, maar ik ben blij dat het nu werkt!
Mocht je op een later moment nog andere vragen hebben, dan ben je natuurlijk weer van harte welkom op het forum 🙂
Ja dat zeg ik niet. Jij vraagt of ik een geautomatiseerde mail heb gekregen, en dat is zo maar dat betekent niet dat ik mijn simkaart kan activeren. Ik kan mijn abonnement dus nog steeds niet gebruiken!
Mijn simkaart doet het, en ik kan bellen, sms'en, internetten et. maar ik kan nog steeds niet inloggen op MijnTele2.
Reputatie 4
Badge +3
Sorry, ik was blijkbaar iets te snel, maar gelukkig werkt de simkaart dus wel :)

Ik kan ook geen activatielink voor jouw MijnTele2 aanvragen. Je hebt wel veel pech! Ik ga dit doorsturen naar mijn collega's die hierover gaan. Ik verwacht niet dat dit binnen enkele dagen is opgelost, maar zodra ik iets weet, hoor je van me.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi archief,

Ik zie dat jouw MijnTele2 nog steeds niets werkt en ik heb tot op heden nog niets van mijn collega vernomen. Ik heb zojuist een mail gestuurd waarin ik heb gevraagd om een update.

Sorry dat het wat langer duurt!

Groetjes,
Rick
Reputatie 4
Badge +3
Hoi!

Ik heb zojuist de bevestiging gekregen dat jouw probleem met MijnTele2 nu ook is opgelost 🙂 Wil je dit voor mij bevestigen?

Groetjes,
Rick
Reputatie 4
Badge +3
Beste archief,

Omdat je niet meer bent teruggekomen op mijn laatste vraag, ga ik er vanuit dat het nu inderdaad naar wens loopt en sluit ik jouw vraag hierbij.

Groetjes,
Rick