beantwoord

Simkaart activeren

• 27 januari 2016
  • 6 reacties
  • 216 x bekeken

Hallo,

Ik heb vandaag mijn iPhone 6 binnengekregen, maar ik vroeg mij af hoe ik mijn simkaart kan activeren. Ik heb de handleiding gevolgd maar bij "mijn producten en bestelling" staat niet de optie "activeer mijn simkaart". Het nieuwe abonnement gaat in op 13 februari, maar mijn oude abonnement is op mijn oude telefoon niet meer beschikbaar omdat mijn oude simkaart geblokkeerd is. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 28 januari 2016, 20:40

Hoi Loek18,
Is je huidige abonnement ook bij ons? Of dat niet? Want als dat het geval is, kan ik je op dit moment niet verder helpen. Dan moet je echt wachten tot 13 februari.
Als je wel al een abonnement bij ons hebt, wil ik je vragen om het via deze manier eens te proberen.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Loek18,
Is je huidige abonnement ook bij ons? Of dat niet? Want als dat het geval is, kan ik je op dit moment niet verder helpen. Dan moet je echt wachten tot 13 februari.
Als je wel al een abonnement bij ons hebt, wil ik je vragen om het via deze manier eens te proberen.
Groetjes Kiko
Hallo ook ik heb mijn iPhone 6s gisteren binnen gekregen, heb de stappen gedaan zoals omschreven hoe je dit moet doen via de site maar ik krijg niet te zien van activeer sim. Ook de activatiemail werkt niet daar staat in dat het niet mogelijk is.
Mijn nieuwe abonnement verlenging is ingegaan op 25 januari, in had een contract bij Tele2 en nu nog
Reputatie 5
Badge +4
Hee boltster83,
Zou je misschien een eigen topic willen openen? 🙂 Dan help ik of mijn collega je daar graag verder.
Groetjes Kiko
Ja dat heb ik gedaan maar krijg daarop geen enkele reactie ja!. Lekker zinloos zo'n forum laat maar ik bel wel.
Reputatie 5
Badge +4
Hee Loek18,
Is het allemaal gelukt met het activeren van je simkaart?
Ik hoor het graag van je!
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Loek18,
Ik heb helaas niks meer gehoord over je simkaartactivatie. Daarom sluit ik dit topic. Als je toch nog een vraag hebt, kun je het beste een nieuw topic starten. Je wordt dan door mij of een van mijn collega's verder geholpen. :)
Groetjes Kiko