beantwoord

Simkaart activeren

• 16 januari 2016
  • 6 reacties
  • 176 x bekeken

Hallo, ik heb een nieuwe telefoon waar een nano sim in moet. die heb ik dus besteld en ontvangen. Als ik de simkaart wil activeren moet ik mijn geboorte datum invullen, maar het is niet mogelijk om mijn geboortejaar (1997) in te vullen. Ik ben 18 dus ik snap niet wat het probleem is. Moet ik een ander geboortejaar invullen om mijn simkaart te kunnen activeren?
icon

Beste antwoord door xwieke 24 januari 2016, 16:04

Hoi, ik heb contact opgenomen met de klanten service en het is gelukt, bedankt voor de hulp!
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Dit lijkt erop dat het formulier niet is aangepast aan het nieuwe jaar.
Op https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/abonnement/simkaart-activeren/ staan een aantal andere manieren om te activeren. Heb je de andere ook geprobeerd?
De andere manier heb ik ook geprobeerd, maar het kopje producten ik niet aanwezig. Misschien omdat ik een 3g simkaart heb?
Er is een aparte knop voor 3G op[ die pagina (zie hieronder) , heb je die geprobeerd?

EDIT: Ik zie net dat dat het formulier is met ontbrekende 1997, pech
Reputatie 5
Badge +4
Hee Xwieke,
Jee wat suf! Ik wil je graag helpen met het activeren van je simkaart. Zou je mij in een privebericht deze gegevens willen sturen:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
06-nummer
Simkaartnummer

Je kunt deze gegevens naar mij sturen door op mijn profiel te klikken. Daar zie je een knop Bericht. Hier moet je vervolgens op klikken.
Groetjes Kiko
Hoi, ik heb contact opgenomen met de klanten service en het is gelukt, bedankt voor de hulp!
Reputatie 5
Badge +4
Goed om te horen Xwieke!
Dan wens ik je nog een heel fijne maandag toe.
Groetjes Kiko