beantwoord

Simkaart activatiepagina doet het niet

  • 4 december 2016
  • 3 reacties
  • 76 x bekeken

Beste,

De pagina waar ik mijn simkaart op zou moeten activeren (Bestelling & levering) werkt niet. Hij deed het eergisteren en gisteren ook niet toen ik mijn bestelling wilde volgen. Ik heb al meerdere webbrowsers geprobeerd. Dus hoe moet ik nu mijn 4G simkaart activeren?

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 5 december 2016, 13:40

Hoi Anker123,

Eigenlijk moet ik reageren in de vorm van een gedicht,
Want dat heeft mijn manager mij vandaag verplicht.

Maar dat is niet echt mijn specialiteit,
En ik moet toch echt jouw kwestie behandelen vol professionaliteit.

Daarom wordt dit mijn laatste gerijmde zin,
En dan houden we nu op met deze onzin 😉

Zou je een screenshot willen maken van de melding die je te zien krijgt?
Super dat je het in meerdere browsers geprobeerd hebt, want dat is inderdaad goed om uit te sluiten.
En als je nu je simkaart in je toestel doet, is hij niet al actief?

Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Anker123,

Eigenlijk moet ik reageren in de vorm van een gedicht,
Want dat heeft mijn manager mij vandaag verplicht.

Maar dat is niet echt mijn specialiteit,
En ik moet toch echt jouw kwestie behandelen vol professionaliteit.

Daarom wordt dit mijn laatste gerijmde zin,
En dan houden we nu op met deze onzin 😉

Zou je een screenshot willen maken van de melding die je te zien krijgt?
Super dat je het in meerdere browsers geprobeerd hebt, want dat is inderdaad goed om uit te sluiten.
En als je nu je simkaart in je toestel doet, is hij niet al actief?

Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi hoi,
Ik heb helaas niks meer van je gehoord. Kan ik je nog verder helpen of is het inmiddels niet meer nodig?
Let me know!
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Ik sluit je topic omdat ik geen reactie meer heb gehad. Mocht je toch nog een vraag hebben, kun je altijd opnieuw een topic aanmaken.
Groetjes Kiko