beantwoord

simkaart activatie lukt niet

• 6 december 2016
  • 5 reacties
  • 146 x bekeken

Hoi,

ik heb vanavond al verschillende keren geprobeerd mijn simkaart te activeren, via bestelling en levering en via het 3G formulier, via mijn producten is de optie om te activeren er niet en als ik het via het 3G formulier doe krijg ik dat mijn 06-nummer of simkaartnummer niet wordt herkend...
Het gaat om een verlenging.. van iPhone 5S naar een Samsung Galaxy S7 Edge; waarom lukt dit niet en zou ik evt mijn oude simkaart kunnen blijven gebruiken?

Bedankt 🙂
icon

Beste antwoord door eric 6 december 2016, 22:57

Bel morgen even de klantenservice. Die kunnen het ook invoeren.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

dankje, natuurlijk gebeurt dit soort dingen altijd als er niemand te bereiken is....en dan duurt wachten tot morgen lang 😃
Reputatie 5
Badge +4
Hee Pluuske63,
Ik ben benieuwd of je inmiddels al gebeld hebt of niet.
Als je dat nog niet hebt gedaan, wil ik het graag even voor je uitzoeken in ons systeem. Zou je mij daarom deze gegevens willen sturen:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum

Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken en dan naar het paarse kader Bericht te gaan.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Pluuske63,
Ik heb helaas nog niks van je ontvangen. Kan ik je nog verder helpen of is het niet meer nodig?
Let me know!
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Pluuske63,
Ik sluit je topic aangezien ik geen reactie meer heb gehad. Als je toch nog een vraag hebt, kun je altijd opnieuw een topic aanmaken.
Groetjes Kiko