beantwoord

simkaart activatie lukt niet

  • 24 februari 2015
  • 2 reacties
  • 178 x bekeken

ik heb nu vanaf 27 januari al geen gebruik kunnen maken van mijn simkaart. activatie komt er niet door en bellen naar de klantenservice lukt niet. Ik krijg na alle keuzes in het keuzemenu niemand aan de lijn. zelfs chat hulp werkt niet..
wat nu?

groetjes karien
icon

Beste antwoord door Ben van Tele2 26 februari 2015, 16:13

Beste Karien,
Wat jammer om te horen dat het nog niet gelukt is om je simkaart te activeren.
Heb je dit geprobeerd via de website? Activatie Simkaart - Tele2
Ik wil je graag helpen en ervoor zorgen dat het gaat lukken.
Wat krijg je precies te zien bij het activeren? Komt er een foutmelding, en zo ja, wat staat daar in?

Ik hoor het graag van je.
Dank je wel,
Ben
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Beste Karien,
Wat jammer om te horen dat het nog niet gelukt is om je simkaart te activeren.
Heb je dit geprobeerd via de website? Activatie Simkaart - Tele2
Ik wil je graag helpen en ervoor zorgen dat het gaat lukken.
Wat krijg je precies te zien bij het activeren? Komt er een foutmelding, en zo ja, wat staat daar in?

Ik hoor het graag van je.
Dank je wel,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Hoi karien.gielens,
Is het nog gelukt met activeren? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het me weten 🙂
Dank je,
Ben