beantwoord

Simkaart activatie

• 14 juni 2017
  • 4 reacties
  • 69 x bekeken

ik heb net mijn simkaart ontvangen alleen er staat dat hij pas over twee weken word geactiveerd is het niet mogelijk dat dit nu al kan?
icon

Beste antwoord door Jurrien van Tele2 15 juni 2017, 11:40

Beste Tomvo,

Wat @eric zegt klopt helemaal. Bij een nummerbehoud aanvraag is je huidige provider akkoord gegaan met een datum waarop je telefoonnummer bij hen stopt en bij ons begint. Een opzegtermijn bij de huidige provider zorgt er vaak voor dat het pas een maand in de toekomst kan plaatsvinden.

Mocht je een nieuw nummer hebben aangevraagd dan wil ik je verzoeken een Privébericht naar Jurrien te sturen met je adres en geboortedatum. Dan ga ik voor je na wat er aan de hand is.

Groetjes Jurrien
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Heb je nummerbehoud aangevraagt? Dan wordt de sim op de dag van portering geactiveerd met dat nummer.
Badge
Beste Tomvo,

Wat @eric zegt klopt helemaal. Bij een nummerbehoud aanvraag is je huidige provider akkoord gegaan met een datum waarop je telefoonnummer bij hen stopt en bij ons begint. Een opzegtermijn bij de huidige provider zorgt er vaak voor dat het pas een maand in de toekomst kan plaatsvinden.

Mocht je een nieuw nummer hebben aangevraagd dan wil ik je verzoeken een Privébericht naar Jurrien te sturen met je adres en geboortedatum. Dan ga ik voor je na wat er aan de hand is.

Groetjes Jurrien
Okee bedankt dan begrijp ik het. Ik heb idd met nummerbehoud gekozen.
Badge
Top! Bedankt voor je reactie, dit topic zal hierbij gesloten worden.

Groeten Jurrien