beantwoord

simkaart

  • 6 juni 2017
  • 3 reacties
  • 70 x bekeken

Ik heb de verkeerde simkaart gekregen die niet aan mijn mobiele nummer was gekoppeld nu heeft mijn bewind van
Vandaag een mail gestuurd naar jullie om een nieuwe simkaart (ik moet de simkaart hebben van de geannuleerde bestelling van begin mei)nu wil ik weten of ik die nu krijg opgestuurd?

Gr Mariska van den berg LP
icon

Beste antwoord door Maris van Tele2 7 juni 2017, 09:03

Hoi Mimoes,

Je hebt een simkaart nodig van een geannuleerde bestelling?
Je bewindvoerder heeft inderdaad de mogelijkheid om ons te mailen, weetje ook wanneer zij ons precies een email heeft verzonden?

Groetjes, Maris
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Eh.... dit klinkt wel heel bijzonder. Je wilt een nummer van een geannuleerde bestelling? Dat zal niet gebeuren en emailen met tele2 kan niet. Je kunt wel de bewindvoerder laten bellen met de klantenservice om e.e.a. recht te zetten.
Badge
Hoi Mimoes,

Je hebt een simkaart nodig van een geannuleerde bestelling?
Je bewindvoerder heeft inderdaad de mogelijkheid om ons te mailen, weetje ook wanneer zij ons precies een email heeft verzonden?

Groetjes, Maris
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag!
Groet, Maris