beantwoord

simkaart

• 15 december 2015
  • 14 reacties
  • 426 x bekeken

Mm simkaart werkt niet en wil graag een nieuwe aanvragen máár kan niet bellen
icon

Beste antwoord door Ciana van Tele2 2 januari 2016, 16:27

Hee nathalieted78,

Even samenvattend: de reden dat je geen gebruik kan maken van jouw simkaart, is omdat we de betaling van factuur NL1505657719 en NL1506458859 nog niet binnen hebben.

Met de feestdagen en weekenden is het op dit moment lastig om te zeggen wanneer je wordt aangesloten. Het hangt namelijk van een aantal factoren af. Heb je dit handmatig overgemaakt? Zo ja, welke betalingskenmerk heb je bij de overboekingen geplaatst? Heb je het juiste rekeningnummer gebruikt en je factuurnummer(s) en klantnummer vermeld bij de overboeking? Of heb je de betaling gedaan via iDeal in Mijn Tele2? Ik kon namelijk wel inloggen in jouw account en de facturen inzien.

Groet, Ciana
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

14 reacties

Hij herkent zelfs t nr niet als ik wil inloggen? ???
Reputatie 2
Badge +2
Hoi nathalieted78,

Ik heb iets meer informatie nodig om je te helpen. Heb je een prepaid simkaart of heb je een abonnement (met toestel)? Wat werkt er niet met jouw simkaart? Kan je niet bellen? Kan je geen gebruik maken van mobiel internet?

Verder geef je aan dat je problemen hebt met inloggen in Mijn Tele2. Gaat dit om de app of de desktop versie? Laat het me weten zodat ik je beter kan helpen.

Fijne feestdagen :)

Groet, Ciana
Kan niet bellen heb abonnement
Reputatie 2
Badge +2
Kan niet bellen heb abonnement
Hoi nathalieted78,

Zou je misschien iets vollediger antwoord willen geven op mijn vragen? Dat maakt het makkelijker om je te helpen 🙂.

Heb je de pagina geopend en de tips gevolgd voor niet kunnen bellen of gebeld worden? Begrijp ik hieruit dat je geen problemen hebt met mobiel internet? En zou je nog antwoord willen geven op mijn vragen over Mijn Tele2? Dankjewel!

Groet, Ciana
Ik kan niet bellen hij is stuk maar als ik op tele 2 klantenservice nieuweaanvraag moet ik mn gegegeven invullen en dan zegt hij dat hij mn 06 niet herkent
Wil gewoon een nieuwe simkaart met zelfde nummer
Reputatie 7
Badge +5
Je geeft geen antwoord op de vragen (welke niet oplossend zijn) , je bevestigd alleen je vraag
Je kunt ook bellen naar 020 754 4444 om dit jaar nog een andere sim thuis te krijgen, als die ook niet werkt zul je alsnog de vragen moeten beantwoorden ;)
Keus is aan jezelf .
Reputatie 7
Badge +5
Zal je op weg helpen.
Dat je sim het "niet doet" is duidelijk, of toch niet :?
Wacht tot je weer aangesloten word.
Nee dat is een ander nummer héb 2 abonnementen. Mm telefoon herkent mn simkaart niet van mn abonnement en ik kan dus ook niet bellen heb een tele 2 abonnement met een lumia
Reputatie 2
Badge +2
Hoi Nathalieted78,

Ik stel voor dat je jouw persoonsgegevens naar me opstuurt zodat ik zelf achter de antwoorden kan komen 😉. Ik zal kijken wat ik voor je kan doen. Zou je ajb een privéberichtje willen sturen met jouw NAW (Naam, Adres, Woonplaats), geboortedatum en klantnummer? Je stuurt een privéberichtje door op mijn naam/avatar te klikken en vervolgens op de paarse knop met 'Bericht'. Je kan ook een privéberichtje versturen door te klikken op deze link.

Groetjes, Ciana
Hoelang duurt t eigenlijk wanneer je hebt betaald voordat je weer wordt aangesloten
Reputatie 2
Badge +2
Hee nathalieted78,

Even samenvattend: de reden dat je geen gebruik kan maken van jouw simkaart, is omdat we de betaling van factuur NL1505657719 en NL1506458859 nog niet binnen hebben.

Met de feestdagen en weekenden is het op dit moment lastig om te zeggen wanneer je wordt aangesloten. Het hangt namelijk van een aantal factoren af. Heb je dit handmatig overgemaakt? Zo ja, welke betalingskenmerk heb je bij de overboekingen geplaatst? Heb je het juiste rekeningnummer gebruikt en je factuurnummer(s) en klantnummer vermeld bij de overboeking? Of heb je de betaling gedaan via iDeal in Mijn Tele2? Ik kon namelijk wel inloggen in jouw account en de facturen inzien.

Groet, Ciana
Hij is gewoon weer betaald kan ik nu een nieuwe simkaart aanvragen? Mn kat heeft mn oude kapot gebeten
Reputatie 2
Badge +2
Hi nathelie,

Op welke wijze heb je de betalingen gedaan? Volgens mijn systeem zijn de betalingen namelijk nog niet binnen en/of verwerkt. Heb je gebruik gemaakt van Mijn Tele2? Of heb je de facturen handmatig overgemaakt met de gevraagde betalingskenmerken?

Zolang de betalingen nog niet op orde zijn, zal je nieuwe simkaart helaas nog niet werken.

Groet, Ciana