beantwoord

sim & pukcode kwijt en simkaart niet geactiveerd

  • 27 October 2021
  • 2 reacties
  • 188 x bekeken

Oke, het zit dus zo…

tijdje terug een Simkaart gekregen met puckcode natuurlijk, alleen heb ik de simkaart nooit geactiveerd omdat het niet nodig was en ik puur een telefoon nodig had. 
nu ben ik de simcode en pukcode kwijt, en kan ik die niet opvragen via mijnTele2 omdat ik mijn abonnement niet kan koppelen.

 

wat te doen? 😅

icon

Beste antwoord door Alisha van Tele2 28 October 2021, 15:49

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 1

Hoi Tim! Als een simkaartje niet binnen 2 weken geactiveerd wordt, kun je deze hierna niet meer gebruiken. Je zult dus een nieuw simkaartje moeten aanvragen. Dat kan online of telefonisch. Kom je er niet uit? Stuur me dan een privé berichtje, ik help je graag! 

Ik wil graag een nieuwe pukcode ontvangen