beantwoord

Sim-only verlenging annuleren

• 23 september 2019
  • 4 reacties
  • 239 x bekeken

Hoi! Mijn huidige abonnement loopt tot en met 4 december 2019. Nu heb ik ongeveer 1,5 maand geleden alvast verlengd naar een sim-only abonnement wat maandelijks opzegbaar is (ik heb dus aangegeven dat ik zonder toestel wilde verlengen). Deze zou dan vanaf de 4 december ingaan. Nu heb ik echter een beetje spijt dat ik alvast heb verlengd. Mijn huidige toestel vertoont namelijk sinds kort kuren en ik had bij nader inzien liever even gewacht met verlengen zodat ik mét toestel kon verlengen. Nu moet ik namelijk wachten tm 4 december totdat ik opnieuw kan verlengen en ik weet niet of mijn huidige toestel het zo lang volhoudt. Ik wil wel heel graag klant bij jullie blijven. Is het mogelijk om de huidige verlenging te annuleren zodat ik alsnog gebruik kan maken van verlenging met toestel? Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door eric 23 september 2019, 21:37

Een opdracht tot verlenging kent een annulerings termijn van 14 dagen. Dat kan dus niet meer. Nadat je simonly contract is ingegaan kun je 4 maanden later weer verlengen MET een toestel. Zelfs al heb je verlengt met een 2 jarig contract. Mocht je toestel eerder overlijden, dan zul je een aparte moeten kopen, b.v. tweede hands ter overbrugging.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Een opdracht tot verlenging kent een annulerings termijn van 14 dagen. Dat kan dus niet meer. Nadat je simonly contract is ingegaan kun je 4 maanden later weer verlengen MET een toestel. Zelfs al heb je verlengt met een 2 jarig contract. Mocht je toestel eerder overlijden, dan zul je een aparte moeten kopen, b.v. tweede hands ter overbrugging.

Bedankt voor je reactie! Dat is niet heel fijn... Is het niet zo dat bij een maandelijks opzegbaar abonnement dit al na 1 maand kan dan, als je hem gelijk op zou zeggen? wel erg balen dit want als ik gewacht had had dit zo 200 euro kunnen schelen ten opzichte van een los toestel kopen. De reden dat ik hem al zo vroeg verlengd had was omdat ik sowieso klant wilde blijven en het alvast geregeld wilde hebben, maar ik had het dus net zo goed pas later kunnen regelen 😔
Reputatie 4
Badge
@muk98 Een maandelijks opzegbaar abonnement kun je altijd weer opzeggen. Je zou dan daarna een nieuw abonnement met toestel kunnen afsluiten maar dan krijg je ook een nieuw nummer.
We laten je natuurlijk liever niet gaan maar een andere optie is te porteren naar een andere provider, echter kan dit pas vanaf 04 december.

Groet Petra
Reputatie 4
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra