beantwoord

Sim only verlengen

• 15 juni 2018
  • 2 reacties
  • 116 x bekeken

Op dit moment heb ik een sim only abonnement unlimited voor 25,- per maand. Nu kreeg ik de melding dat ik mag verlengen alleen bestaat hetzelfde abonnement niet meer. (Unlimited data en unlimited bellen/smsen).
Als ik niet verleng, behoud ik dan mijn huidige abonnement?
icon

Beste antwoord door simnlru 15 juni 2018, 11:09

Op dit moment heb ik een sim only abonnement unlimited voor 25,- per maand. Nu kreeg ik de melding dat ik mag verlengen alleen bestaat hetzelfde abonnement niet meer. (Unlimited data en unlimited bellen/smsen).

Als je niet wilt verlengen hoef je dat niet te doen, je kan gewoon je huidige abonnement behouden en mocht je toch wat anders vinden kun/kan je altijd overschakelen.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Klopt, als je niet verlengt veranderd er niets, je behoud dan je huidige spraak en databundels en het abonnement wordt maandelijks opzegbaar/verlengbaar. Dit is met name van belang als je weer een (gesponsorde) telefoon erbij wilt.
Reputatie 5
Badge

Als je niet wilt verlengen hoef je dat niet te doen, je kan gewoon je huidige abonnement behouden en mocht je toch wat anders vinden kun/kan je altijd overschakelen.