beantwoord

Sim Only verlengen

• 26 januari 2018
  • 3 reacties
  • 99 x bekeken

Vandaag heb ik een email van Tele2 ontvangen over de einddatum van mijn contract. Graag wil ik deze verlengen. Ik heb nu een sim-only abonnement van 1000 MB en 100 belminuten voor 9 euro per maand. Wanneer ik ga verlengen kom ik op een abonnement uit van 2000 MB en 100 belminuten voor 11 euro per maand. Is er een mogelijkheid om voor hetzelfde maandbedrag(9 euro) 2000 MB en 100 belminuten te verlengen bij Tele2?
icon

Beste antwoord door Rena Chan 26 januari 2018, 12:33

Nee, het goedkoopste abonnement is 11€ p/m, ik zou dan adviseren als je verlangt om 1€ extra p/m te betalen voor maandelijks opzegbaar, kun je in het toekomst altijd vernieuwen voor een lagere prijs.

Maar je hoeft niet te verlengen, je kan jou huidige abonnement houden als je geen 1GB extra nodig heb.

Na de einddatum van je contract wordt het automatisch een maandelijkse opzegbaar abonnement.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Nee, het goedkoopste abonnement is 11€ p/m, ik zou dan adviseren als je verlangt om 1€ extra p/m te betalen voor maandelijks opzegbaar, kun je in het toekomst altijd vernieuwen voor een lagere prijs.

Maar je hoeft niet te verlengen, je kan jou huidige abonnement houden als je geen 1GB extra nodig heb.

Na de einddatum van je contract wordt het automatisch een maandelijkse opzegbaar abonnement.
Reputatie 4
Badge
Hoi Johan Scharft,

De goedkoopste simonly combinatie die ik je kan aanbieden is 2000MB en 100 bel/sms voor 11 euro per maand. Je hebt op dit moment nog een 'ouder' abonnement, waarbij de tarieven anders zijn. Zoals @Rena Chan ook al aangeeft kun je er ook altijd voor kiezen om je abonnement niet te verlengen, je behoudt dan je huidige abonnement.

Mark
Reputatie 4
Badge
Wegens inactiviteit heb ik dit topic gesloten.