beantwoord

Sim Only simkaart niet geactiveerd vanwege nummerbehoud problemen

• 14 juli 2020
  • 4 reacties
  • 223 x bekeken

Hallo,

Ik heb 8 dagen geleden een sim only abonnement bij jullie besteld met de optie nummerbehoud van mijn oude provider (T-Mobile Prepaid). Ik heb mijn simkaart al ontvangen, maar deze is nog niet geactiveerd. Ook heb ik niks meer van jullie te horen gekregen wanneer mijn Tele2 simkaart geactiveerd wordt.

Zo lang dit niet gebeurt, kan ik niet inloggen en geen account aanmaken. Aangezien mijn prepaid bundel bij T-Mobile vandaag afloopt, zou ik het wel zo netjes vinden als alles vandaag geregeld wordt. Kan iemand mij zsm helpen??

Bedankt!

Alex

icon

Beste antwoord door Alex90 14 juli 2020, 19:20

ik heb de klantenservice gesproken en het blijkt vaker voor te komen dat er door een fout in het systeem bepaalde sim kaarten niet automatisch worden geactiveerd. Het is nu handmatig opgelost.

Wel Jammer dat Tele2 niet op mijn vraag reageert online en ik op 11 wachtenden voor me heb moeten wachten via de telefoon.

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Heb je bij de aanvraag een sms bevestiging gedaan voor het nummerbehoud? Meestal gaat er bij prepaid naar postpaid een dag of 10 overheen. Maar ook dat zou per sms bevestigd moeten zijn, daags nadat jij de aanvraag per sms hebt bevestigd.

Hi Eric, ik heb inderdaad een verificatiecode ingediend en bevestiging per mail gekregen dat het nummerbehoud ingezet werd. Echter staat overal online dat het maar een paar dagen duurt voordat het hele proces is afgerond en ik wacht nu al meer dan een week. 

Wellicht dat iemand van Tele2 kan helpen?

ik heb de klantenservice gesproken en het blijkt vaker voor te komen dat er door een fout in het systeem bepaalde sim kaarten niet automatisch worden geactiveerd. Het is nu handmatig opgelost.

Wel Jammer dat Tele2 niet op mijn vraag reageert online en ik op 11 wachtenden voor me heb moeten wachten via de telefoon.

Reputatie 7
Badge +4

Dit is een klantenforum. Je praat voornamelijk met klanten. Directe klantenservice is er inderdaad alleen telefonisch. Soms is wat drukker dan een andere keer.