sim only plus tv

• 18 december 2018
  • 6 reacties
  • 240 x bekeken

Is het mogelijk om een tv abonnement te nemen i.c.m. een mobiel abo? Ik merk namelijk dat ik steeds minder mijn vaste verbinding gebruik en nog maar sporadisch tv kijk.

dus mijn wens: Geen vaste verbinding meer, maar een zwaarder abonnement (onbeperkt data) en tv kijken via een daarvoor beschikbare app.

De chat robot raakte in de war van deze vraag, vandaar een topic op jullie forum, wellicht heeft iemand anders dan ook gelijk antwoord op zijn vraag. 😉

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Helaas, Tele2 verkoopt TV producten alleen met een vaste internet/adsl lijn. Sterker nog, als de de Android/IOS app gebruikt kun je alleen thuis via de wifi TV kijken. De app werkt niet over "4G".
Helaas, Tele2 verkoopt TV producten alleen met een vaste internet/adsl lijn. Sterker nog, als de de Android/IOS app gebruikt kun je alleen thuis via de wifi TV kijken. De app werkt niet over "4G".

Bedankt voor je antwoord Eric.
Dat laatste is dan sowieso een reden om geen tele2 te nemen. Speciale reden?
Reputatie 7
Badge +4
Het heeft alles te maken met jouw behoefte en portomonee.
> Via de NPO app kun je ook life TV kijken. (NL 1,2,3)
> Veel menen kijken zo ie zo geen life TV meer maar streamen content die ze intressant vinden.
> De maandelijkse abonnementkosten van een provider die een APP heeft die ook over 4G werkt zijn, mede door de afdracht naar de tv kanalen/producenten die hiervoor meer geld vragen, hoger.

Ik hoef onderweg geen SBS6 te kijken, dus voor mij werkt een Tele2 glasvezel /TV prima.
Reputatie 5
Badge +1
Het is natuurlijk een kwestie van geld. Voor dat alles zul je moeten betalen.
Bedankt voor de snelle reacties.

Ik ga verder opzoek.
Reputatie 7
Badge
Ligt ook een beetje aan je zender voorkeur. NLziet kun je gebruiken net als Netflix en heb je geen vaste lijn voor nodig. Dan betaal je een paar euro per maand voor alle Nederlandse zenders van NPO, RTL en SBS groep.