beantwoord

Sim only naar verlenging met toestel, bestelling geannuleerd?

• 21 september 2018
  • 7 reacties
  • 280 x bekeken

Ik heb nu sim only bij tele2 (maandelijks opzegbaar) .
Ik heb via mijn tele2 een verlenging (nieuw abbo met toestel s9 , ook bij tele2) aangevraagd maar nu staat er bij bestelling : bestelling geannuleerd... iemand enig idee waarom?
icon

Beste antwoord door Estherunlimited 21 september 2018, 16:19

ik heb 2 week geleden schriftelijk opgezegd, maar nog geen reactie hierop gehad.

Opzeggen kun je alleen telefonisch via nr 020-754 4444 doen.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 7
Badge
Wettelijk gezien is een schriftelijke opzegging gewoon rechtsgeldig. Daarnaast is het zo dat opzeggen via hetzelfde medium en net zo laagdrempelig moet kunnen als klant worden. Daar wordt helaas nog weinig toezicht op gehouden.
Reputatie 7
Badge
Ik heb nu sim only bij tele2 (maandelijks opzegbaar) .
Ik heb via mijn tele2 een verlenging (nieuw abbo met toestel s9 , ook bij tele2) aangevraagd maar nu staat er bij bestelling : bestelling geannuleerd... iemand enig idee waarom?

Hoelang heb je dit abonnement al? Je kunt nl pas verlenging aanvragen met toestel wanneer je minimaal 4 facturen hebt voldaan
Ow ok, ja 1 maand. Toen ging mn huidige telefoon kapot.
Dus maandelijks opzegbaar is dus eigenlijks pas toepasbaar na 4 maanden?
Opzeggen kan nu wel, maar verlengen met toestel niet.
ik heb 2 week geleden schriftelijk opgezegd, maar nog geen reactie hierop gehad.
Abonnementen kunnen alleen telefonisch worden opgezegd, maar of dat voor prepaid ook zo is , weet ik niet. niet van toepassing.
Reputatie 7
Badge

Opzeggen kun je alleen telefonisch via nr 020-754 4444 doen.