beantwoord

Sim Only naar abbo met telefoon

• 25 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 106 x bekeken

Ik zit momenteel aan het einde van mijn contract (24 maanden abbo+tel). Mijn telefoon is al afbetaald en ik betaal nu alleen maandelijks de bundelkosten. Ik zit voor mijn studie in het buitenland voor een half jaar en wil mijn abbo omzetten naar simonly om zo min mogelijk te betalen voor een bundel die ik toch niet gebruik in het buitenland. Als ik terug kom van mijn avontuur wil ik de simonly verlengen met een abbo+tel. Als ik voor simonly kies met 24 maanden contract, kan ik die dan na 5 maanden (bijvoorbeeld) omzetten naar een abbo+tel, zonder dubbel te betalen?
Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door eric 25 augustus 2019, 18:41

Ja, als je nu via www.tele2.nl/verlengen naar een zo klein mogelijke simonly verlengt kun je kiezen voor een maandelijks opzegbaar/verlengbaar abonnement. Verlengen van sim only naar weer een abonnement met toestel en grotere bundel kan als je simonly minimaal 4 maanden heeft gelopen.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ja, als je nu via www.tele2.nl/verlengen naar een zo klein mogelijke simonly verlengt kun je kiezen voor een maandelijks opzegbaar/verlengbaar abonnement. Verlengen van sim only naar weer een abonnement met toestel en grotere bundel kan als je simonly minimaal 4 maanden heeft gelopen.
Dank voor de reactie!
De optie die u geeft kan dus niet voor een 24 maanden contract? Alleen voor maandelijks opzegbaar?
Reputatie 7
Badge +4
Op dit moment kan dat nog wel, maar gezien de fusie met t-mobile weet je niet wat er allemaal gaat veranderen. Als je het abonnement als maandelijks opzegbaar verlengt weet je zeker dat je altijd kan veranderen!
Reputatie 3
Badge
Hi,

je kunt je abonnement inderdaad verlengen en wijzigen naar een goedkopere simonly abonnement en vier maanden later kun je dat abonnement weer verlengen en wijzigen in een abonnement met toestel.
Op dit moment kan dat ook met een simonly abonnement voor 24 maanden.

Gr, Bernadet
Reputatie 3
Badge
Omdat ik geen reactie meer heb ontvangen, denk ik dat het gelukt is met het verlengen en wijzigen van je abonnement.
Ik sluit daarom dit topic.

Nog succes met je studie en een fijne dag.