beantwoord

Sim only internet niet meer onbeperkt?

• Aan het warmlopen
  • 3 reacties
Ik heb sinds kort mijn 'Tele2 SimOnly' abonnement omgezet naar een 'Tele2 Mobiel 4G SimOnly', beide met 1GB internet.

Bij het 'oude' abonnement was het geloof ik zo dat nadat de 1GB opgebruikt was. Je nog steeds gebruik kon maken van internet (onbeperkt), welliswaar met een langzamere snelheid.
Er is mij bij het afsluiten/verlengen van mijn 'nieuwe' abonnement verteld dat dat nu ook weer het geval zou zijn. Met als extra 4G. Dat deze 4G in mijn geval nergens dekking lijkt te hebben vind ik irritant, maar dat neem ik op de koop toe. Het abo is immers ook een aantal euro in de maand goedkoper.

Gisteren kreeg ik echter ineens de melding dat mijn internetbundel verbruikt was en dat ik geen mobiel internet meer zou hebben. Wat is dat nou?

Ben ik verkeerd voorgelicht of heb ik iets gemist bij het afsluiten?

icon Beste antwoord door karin 9 februari 2016, 14:52

Bij de nieuwe 4G abonnementen stopt Internet als je bundel verbruikt is. Wil je van internet gebruik maken kun je extra bundel bijbestellen.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 Reacties

Bij de nieuwe 4G abonnementen stopt Internet als je bundel verbruikt is. Wil je van internet gebruik maken kun je extra bundel bijbestellen.
Badge +5
Tuurlijk, weer wat anders. Laat de klanten maar lekker dure extra bundels kopen als door hun internet bundeltje heen zijn. 1 Gb= 10 euro.

Trek het internet helemaal leeg, jaja.....
karin303 schreef:

Ik heb even gebeld met de winkel waar ik het abo afgesloten heb en nu blijkt dat dit was niet gecommuniceerd vanuit Tele2. Ze hadden daardoor ook al meerdere klachten gehad.
Dat weet ik niet, ik heb de informatie over de nieuwe regel hier op het forum gelezen.
Badge +5
karin303 schreef:

Dat weet ik niet, ik heb de informatie over de nieuwe regel hier op het forum gelezen.

Het staat ook op de website zag ik..

dit staat op de website:

Bij Tele2 krijg je grotere databundels dan bij welke provider ook. Omdat we vinden dat je ongeremd en op volle snelheid alles op internet moet kunnen doen wat je wilt. Lukt het je toch die enorme databundel op te maken, dan kun je niet meer mobiel internetten tot je nieuwe maand weer begint. Zo heb je nooit meer onverwachte buiten-de-bundelkosten. Natuurlijk kun je ook heel gemakkelijk een Extra Internetbundel bestellen, als je niet kan wachten om de rest van het internet leeg te trekken.