beantwoord

Sim only blijft aftrekken nadat ik afgesloten ben.

• 1 februari 2018
  • 4 reacties
  • 74 x bekeken

In december had ik mijn Sim only abonnement van 26 p/m opgezegt.. Nu zie ik ter verbazing dat ik een nieuwe factuur hebt gekregen voor de maand Januari, terwijl ik nooit genoten hebt van die hele maand...
Wat moet ik doen om definitief afgesloten te zijn en moet ik dan alsnog gaan betalen..??
icon

Beste antwoord door Rena Chan 1 februari 2018, 17:49

Zeker dat dit factuur van januari is? Tele2 factureert achteraf. Kijk op mijn Tele2.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Zeker dat dit factuur van januari is? Tele2 factureert achteraf. Kijk op mijn Tele2.
Dit is zeker geen factuur van December want die had ik al betaald.. En deze factuur kwam de 25ste binnen..
Reputatie 7
Badge +4
De opzegtermijn is 1 maand. Dus als je je bv de 20e december hebt opgezegt stopt het abonnement op 20 januari 2018. Omdat er achteraf per hele maand wordt gefactureerd krijg je in februari een credit pro rato voor de dagen dat je het abonnement niet meer had.
Reputatie 4
Badge
Hi Etando,

Wij factureren altijd achteraf als het gaat om een mobiel abonnement. Indien je abonnement gestopt is op bijvoorbeeld 20-12-2017, dan heb je afgelopen maand (in januari) een factuur ontvangen met de abonnementskosten tot en met 20-12-2017. Een factuur met de abonnementskosten van januari is dus niet mogelijk. In Mijntele2 kun je een precieze specificatie vinden van je kosten.

Groetjes,

Hinke