SIM-only abonnement verlengd, maar bestelling geannuleerd??

• 24 december 2018
  • 3 reacties
  • 117 x bekeken

Op 18 november van dit jaar had ik mijn Sim-only abonnement verlengd, omdat ik niet in het nieuwe jaar door wilde gaan met het bestaande abonnement.
De aanvraag was ontvangen, dus ik verwachtte bericht.
Die kwam maar niet, dus ik vroeg me al of het goed was gegaan.
Nu de nieuwe factuur er is zag ik al aan het maandbedrag dat het niet klopte!

Zojuist op Mijn Tele2 gekeken en inderdaad, verlenging is geannuleerd neem maar contact op.
Mooie boel is dat! Ook niets van gezien in mijn e-mail.
Hoezo kan zoiets geannuleerd worden als je gewoon bij bent met je facturen??

Nu moet ik dus bellen, of met een chatbot in discussie gaan.

Jammer dat er geen Whatsapp of Facebook chat mogelijkheid is. Of gewoon een e-mail bericht sturen. Wil graag terug kunnen lezen wat was besproken.

Hopelijk krijg ik hier reactie.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Een beller is toch het snelst, zeker met de kerstdagen. Dan weet je waarom het niet is goedgekeurd. Meestal is dit omdat je niet aan de voorwaarden van verlenging voldoet: https://www.tele2.nl/mobiel/abonnement-verlengen/#faq-wanneer-kan-ik-verlengen
Een beller is toch het snelst, zeker met de kerstdagen. Dan weet je waarom het niet is goedgekeurd. Meestal is dit omdat je niet aan de voorwaarden van verlenging voldoet ...
Dankje eric. Inmiddels heb ik ook telefonisch contact gehad met Tele2. Het werd toegelicht hoe het zit. Heeft ermee te maken dat ik wel bericht had gekregen te kunnen verelengen, maar dit niet geldig is voor mijn abonnement. Dit omdat ik niet verleng van Sim-only naar abonnement met mobiel. Nu mag ik alsnog verlengen naar een alleen Sim-only abonnement , maar met ingang van einde contractdatum.
Reputatie 7
Badge +4
Ja, dat bedoel ik, als je van sim only naar sim only wilt kan dat alleen aan het einde van de looptijd van je huidige abonnement. Fijn dat je nu duidelijkheid hebt.